تذکر حبیب آقاجری به وزیر نیرو به دلیل کمبود شدید آب در امیدیه

خورنا: حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس ادیروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس ادیروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

در تذکرات روز گذشته به دولت توسط نمایندگان ، حبیب آقاجری با توصیف شرایط سخت آب روستاهای شهرستان امیدیه به وزیر نیرو تذکر شدید داد.

وی در ماه گذشته جلسات متعددی را در محل فرمانداری با مسئولین شبکه آبرسانی شهرستان و استان در خصوص مشکلات و کمبود شدید آب در منطقه برگزار نمود و در صدد اصلاح قطعی شبکه آبی شهرستان از مجاری قانونی بر آمدند.

گفتنی است با توجه به کارشناسی های صورت گرفته از وضعیت شبکه آبی شهرستان امیدیه تاکنون بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه آبرسانی این شهرستان نیاز به اصلاح دارد که تا این زمان هیچ گونه اقدامی به دلایل مختلف صورت نگرفته است اما جای امیدواری است که فرماندار و نماینده شهرستان با عزم جدی به دنبال اصلاح و بهبود این شبکه آبی هستند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جناب سردار چرا طي اين سه سال نمايندگي حالا اينطور پيگير مشكل آب اميديه شده اند!؟ اين كه مشكل جديدي نيست لا اقل در همين مورد يك مقداري به وزير نيروي دولت يازدهم هم جري مي شديد و اعتراضي مي كرديد ! حالا خوب است كه اولين واكنش فرماندار محترم جديد اميديه پس از انتصاب خود از چهار ماه قبل همين بحث حل مشكل آب شرب اميديه بوده است نكند شما تازه بيدار شده ايد!؟؟ عجيب است !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ناشناس منظورم اعتراض به وزيرنيروي دولت دهم بوده است نه دولت يازدهم ! پوزش مي طلبم