نمایندگی شرکت پخش فرآورده های نفتی در هندیجان تاسیس می شود

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: نمایندگی شرکت پخش فرآورده های نفتی در هندیجان تاسیس می شود .

جعفری نسبب فرمانداراین شهرستان اخیرا با مسوولان شرکت پخش فراوردهای نفتی , معاون هماهنگی معاونت اجرایی ریاست جمهوری و رییس سازمان ثبت و املاک کشور برای رفع مشکلات اداری مردم هندیجان جلساتی داشته که منتج به نتایج خوبی شده است .

ˈاحمد جعفری نسبˈ اظهار داشت: طی دیداری که با مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی ایران انجام شد مقرر گردید ناحیه شرکت پخش فراورده های نفتی در شهرستان هندیجان پس از قریب ۱۲ سال که از شهرستان شدن آن می گذرد و از از خواسته های مردم این شهرستان است , مستقر شود.

فرماندار شهرستان هندیجان افزود: اکثر مردم هندیجان را قشر کشاورز و صیاد و لنج داران تشکیل می دهند که نبود ناحیه شرکت پخش فراورده های نفتی مشکلات بسیار زیادی را برای این عزیزان ایجاد کرده است.

وی گفت: همچنین طی دیداری که با معاون هماهنگی وپیگیری معاونت اجرایی ریاست جمهوری داشتیم مشکلات شهرستان هندیجان مطرح ومقرر شد این مشکلات از سوی مسوولان کشوری پیگیری و مرتفع شوند.

جعفری نسب بیان داشت: هندیجان شهرستان محرومی است که متاسفانه نبود امکانات و زیرساخت های لازم بویژه نبود صنایع و شرکت ها و عدم استقرار برخی ادارات مشکلات بسیار زیادی را برای مردم عزیز این شهرستان به وجود آورده است.

فرماندار هندیجان افزود: تاسیس برخی از این ادارات درهندیجان به صورت آنی نیاز می باشد زیرا که مردم همه روزه برای انجام برخی از امور مرتبط با این ادارت مسافت ۷۵ کیلومتری تا شهرستان ماهشهر را طی می نمایند .

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان با اشاره بر محرومیت در روستاهای و کمبود ها و مشکلات طرح های هادی و بخصوص مسئله آب شرب روستا ها از معاون هماهنگی معاونت اجرایی ریاست جمهوری خواستار پیگیری ویژه حل این مشکلات گردید.

فرماندار شهرستان هندیجان افزود: دراین نشست همچنین مصوبه دولت در خصوص واردات کالاهای همراه ملوان و نبود تخفیف گمرکی برای کمرگ هندیجان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

جعفری نسب ازدیدارخود با معاون قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان هندیجان خبرداد و افزود: مردم شهرستان هندیجان برای ثبت یک سند مجبورند روزانه مسافت ۷۵ کیلومتر را به شهرستان ماهشهر تردد نمایند و این مسئوله علاوه بر صرف وقت و ایجاد هزینه مالی برای مردم محروم شهرستان هندیجان خطرات جانی برای شهروندان این شهرستان دارد .

وی گفت: طبق گفته رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراحل اجرایی اداره ثبت اسناد و املاک هندیجان به پایان رسیده است .

جعفری نسب افزود: همچنین طی دیداری با معاون امور زیربنائی مرکز توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری داشتیم که دراین نشست مشکلات موجود در روستاهای شهرستان هندیجان و ضرورت رفع کمبود آب در این روستاها مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد اعتباری در خصوص تکمیل ایستگاه پمپاژ و اعطای تانکر آبرسانی برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان هندیجان انجام شود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نصاری درودبر فرماندار تدبیروامید