جاده‌های روستایی خوزستان توسعه می‌یابد

خورنا: مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح توسعه جاده ها به ویژه جاده های روستایی استان خوزستان برای امسال هدفگذاری شده است.

نصرالله دهقانی روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک از دو سال گذشته به عنوان برترین سالها از لحاظ مشکلات مالی نام برد و گفت: بارقه های امید خوبی برای امسال در حال دمیدن است.

وی افزود: نگهداری و توسعه راهها، ایمنی و امنیت جاده ها از جمله نکاتی است که در حوزه راه و شهرسازی باید به آن توجه ویژه شود.

دهقانی بیان داشت:مسکن هم نماد توسعه شهرسازی است و هر مدیری که بتواند در این دو حوزه بخوبی کار کند از مدیران موفق محسوب می شود.

وی احداث ، نگهداری و مراقبت از جاده ها را شاخصی مهم برای یک مدیر در این حوزه برشمرد و از مسوولان حوزه راه و شهرسازی خواست از پرداختن به مسائل حاشیه ای پرهیز کرده و تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت به مردم نمایند.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این نشست به مشکلات جاده های روستایی این شهرستان اشاره کرد و از مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان خواست با حمایت وی اقدامات خوبی در این زمینه در شهرستان اندیمشک آغاز شود.

حمیدرضا گودرزی با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی در حوزه راه هزینه خواهد شد افزود:در بخش ماشین آلات راه و شهرسازی شهرستان نیازمند توجه و نگاه ویژه اداره کل راه و شهرسازی است.

وی گفت:با توجه به شرایط خاص شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی استان و عبور محور ترانزیتی ،گستردگی روستاها و وجود راههای روستایی حمایت بیشتری در این زمینه نیاز است.

در این نشست ضمن قدردانی از محمدحسن گلستانی سرپرست اداره راه و شهرسازی اندیمشک ، عبدالرحیم رشیدی پور به عنوان رییس این اداره معرفی شد.

در پایان این نشست وضعیت راههای شهرستان اندیمشک و کمربندی غرب این شهر مورد بازدید کارشناسی قرار گرفت.