فرماندار ایذه: دست سودجویان را از ورزش ایذه قطع می‌کنیم

خورنا: فرماندار شهرستان ایذه گفت: باید افرادی که از ورزش سوءاستفاده یا سودجویی می‌کنند را شناسایی و با آنها به شدت برخورد کرد.

جهانبخش قلاوند شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار کرد: با تشکیل و تداوم این‌گونه جلسات می‌توان گام‌های موثری برای پویایی ورزش ایذه برداشت.

وی افزود: باید سعی کنیم این جلسات تشریفاتی نباشد و تلاش کنیم از این نشست‌ها نتیجه خوبی در راستای توسعه ورزش شهرستان بگیریم.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: در این شهرستان توانایی‌های زیادی وجود دارد که باید حمایت شوند و اگر از این سرمایه‌ها به درستی استفاده کنیم می‌توان استعدادهای زیادی به کشور معرفی کرد.

قلاوند تأکید کرد: باید ارتباط‌ خوبی با استان‌های همجوار از جمله مدیران ورزش شهرکرد و یاسوج برقرار کنیم تا از تجربه‌های همدیگر برای ارتقای ورزش شهرستان استفاده کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید افرادی که از ورزش سوءاستفاده یا سودجویی می‌کنند را شناسایی و با آنها به شدت برخورد کرده و در کنار آن باشگاه‌ها را با کمک مردم حفظ کنیم.

در پایان این جلسه از «پیام بویری» کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایذه‌ای که به تازگی همراه با تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید، تجلیل شد.