دوچرخه‌سواران خوزستان ۶۰ کیلومتر رکاب زدند

خورنا: در آخرین روز از هفته محیط زیست دوچرخه‌سواران خوزستانی در رامهرمز ۶۰ کیلومتر رکاب زدند.

پیش از ظهر امروز مسابقه دوچرخه‌سواری استان خوزستان به میزبانی رامهرمز با مشارکت اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان و شرکت سیمان خوزستان،  ۴۵ نفر از دوچرخه‌سواران استان مسافت ۶۰ کیلومتر را رکاب زدند.

در این دوره از مسابقات که از سه راهی غیزانیه رامهرمز آغاز و به پلیس‌راه این شهر ختم شد رده‌های مختلف سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با هم دیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری رامهرمز در این رابطه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در رده بزرگسالان محمد باوی از اهواز، مطفی نجاتی از شوش و پویان کرد از شوش اول تا سوم شدند.

کورش لرکی افزود: در رده جوانان حسین شبانی از اهواز، دانیال روسی از شوش و دانیال مالکی از رامهرمز نیز اول تا سوم شدند، همچنین در رده نوجوانان کاوه لرکی از رامهرمز نیز حائز رتبه اول شد و در رده دوچرخه‌سوار کوهستان نیز شهرام خادم‌زاده و مرتضی لرکی اول و دوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رده جوانان بانوان فروزان عبدالهی و راحیل لرکی از اهواز و رامهرمز نیز حائز رتبه اول و دوم شدند که این دو رکاب‌زن منتخب استان بوده و برای مسابقات بانوان کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز در مراسم پایانی این دوره از مسابقات که با همکاری و حمایت بی‌نظیر شرکت سیمان خوزستان و اداره حفاظت محیط زیست و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد به رسم یادبود به نفرات برتر هدایائی اهداء شد.