عقب ماندگی های ما تاریخی است

امام جمعه اندیمشک: مسئله بهداشت و درمان باعث نگرانی مردم و حاکمیت است

خورنا : امام جمعه ی جمعه ی اندیمشک در نشست شورای برنامه ریطی شهرستان با انتقاد از عدم عدالت در توضیع منابع مالی به شهرستان اندیمشک با بیان اینکه این معضل بزرگی است که متأسفانه در سال های گذشته هر که بیشتر از این مبانی دم زد در مدیریت های اجرایی کمتر به آن عمل کرد و هرکس بیشتر فریاد عدالت سر داد کمتر به آن عامل بود. خواستار توجه مطلوب به منایع مالی شهرستان اندیمشک شد

 

وی افزود: مقوله بهداشت و درمان در این شهرستان مقوله ای است که حقیقتاً باعث نگرانی تمام مردم و حاکمیت فرهنگ اضطراب در جامعه شده است چراکه مردم می گویند نکند مریض شویم و امکانات نباشد و نکند مریض شویم در حالی که همه چیز گران است.

وی تصریح کرد: عقب افتادگی ما مربوط به یک سال و دوسال نیست بلکه تاریخی است و ۳۴ سال است که این نگاه در برخی شهرستان ها از جمله شهرستان ما نگاه متعفنی بوده است.

امام جمعه اندیمشک با ابراز گلایه از بازگشت تنها یک سوم بودجه به استان گفت: من از اهالی مجلس و افرادی که دست اندرکار توزیع بودجه اند این سؤال را دارم که در حالی که برخی استان ها و شهرستان ها از منابع استان خوزستان سرشار می شوند چرا یک دوم بودجه به خوزستان اختصاص نیافته و به استان برنگردد؟ زیرا اگر نیمی از منابع استان به همین استان برگردد بسیاری از معضلات حل می شوند.