قفل سه ساله ی ساخت پروژه ی منطقه ی جدید شهری اندیمشک شکست

تحقق آرزوی دیرینه مردم اندیمشک با تخریب ساختمان نیروی انتظامی

خورنا : بالاخره با پیگیری های مجدانه شهردار و شورای اسلامی شهر اندیمشک ساختمان نیروی انتظامی تخریب شد تا گره و بار ترافیکی فراوانی که در این نقطه از شهر وجود داشت ؛ برداشته شود ضمن رسیدن مردم اندیمشک به آرزوی دیرینه خود، شهر اندیمشک علاوه بر خروج از بن بست شرق به غرب که طی سنوات گذشته توسط مسئولین وقت میسر گشت، با ادامه این روند حرکت وسائط نقلیه از شمال به جنوب و بالعکس تسهیل و از تنگنا خارج شود.

مهندس محمد شریفی مقدم شهردار اندیمشک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خورنا بیان نمود: « از امروز کار تخریب ساختمان نیروی انتظامی که در انتهای خیابان امام خمینی (ره) و تقاطع خیابان شهید پیل پا وجود دارد شروع شده و تخریب این ساختمان تا پایان هفته به پایان خواهد رسید ».

شریفی مقدم در ادامه افزود: « با تلاش همکارانم بعد از پاکسازی ساختمان مذکور ظرف دو هفته بار ترافیک خیابان امام به پل دوم خیابان امام (ره) که مدتهاست در کنار این پل توسط مسئولین وقت ساخته شده منتقل می شود» .

وی در ادامه گفت: « مبلغ مورد نظر نیروی انتظامی از حساب جاری شهرداری به حساب نیروی انتظامی پرداخت گردیده است با پایان کار این پروژه مشکل ترافیکی انتهای خیابان امام (ره) برطرف خواهد شد».

لازم به ذکر است تخریب ساختمان نیروی انتظامی (شهربانی سابق) آرزوی دیرینه مردم اندیمشک بود که با همّت شهردار محترم اندیمشک ، اعضای شورای اسلامی شهر بخصوص آقایان قلی کیانی و شهاوند به سر منزل مقصود رسید .

گفتنی است این منطقه ی شهری اندیمشک در قالب پروژه ی منطقه ی جدید شهری اندیمشک سالها درگیر حل اختلافات اراضی شهردای با نیروی انتظامی و راه اهن اندیمشک است و پس از سه سال وقفه کلانتری مذکور تخریب گردید .