خطیب جمعه رامهرمز: امام راحل اصل ولایت فقیه را احیا کرد

خورنا: خطیب جمعه رامهرمز گفت: امام خمینی(ره) توانست اصل ولایت فقیه را احیا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، ابتداء با ذکر احادیث و روایات پیرامون پرهیز از دروغ در جامعه، اظهار کرد: دروغ یکی از گناهان کبیره است که خداوند انسان‌ها را از آن منع کرده چرا که دروغگو قابل رفاقت و اعتماد نیست و شر دروغ از شر شراب بیشتر است.

وی ادامه داد: دروغگویی دور را نزدیک و نزدیک را دور جلوه می‌دهد و باعث بروز خطاها در زندگی انسان‌ها خواهد شد که سرانجامش تباهی و نیستی است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: مودت، دوستی، هم‌گرائی و صداقت را در زندگی شهری و روستائی خود جاری سازیم تا جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه جرم و گناه ایجاد کرده و در مسیر راه انبیا قرار گیریم.

موسوی با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) باعث شد تا بسیج عمومی، مدل جدید حکومتی مبتنی بر شرع و ولایت فقیه، احیاء مدل‌های جدید سیاسی، تفکر سالم در سیاست و یک نظام قدرتمند در منطقه و دنیا و اصل ولایت فقیه را پایه‌ریزی و احیا کند.

موسوی با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن، گفت: دشمن با شبهه‌افکنی و ترویج فرهنگ بیگانه با تمام قوا برای کنار زدن چهره‌های دینی و مذهبی تلاش می‌کند بنابراین مسئولان ذیربط باید مواظب باشند و تهدیدهای دشمن را بشناسند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

امام جمعه رامهرمز در پایان با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام عصر(عج) ضمن توصیه به پیروی از فرامین آن امام همام، خواستار برپائی هرچه باشکوهتر جشن‌های نیمه شعبان توسط مردم و مسئولان در سطح شهر و روستاها شد.