امام جمعه موقت اندیمشک: توجه ویژه به نسل جوان وظیفه همه آحاد جامعه است

خوررنا: امام جمعه موقت اندیمشک گفت: توجه ویژه به نسل جوان و تلاش در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان وظیفه همه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: مشکلات و دغدغه‌های جوانان، نیازهای فرهنگی اجتماعی و موضوع استقلال دینی آنان از مسائلی است که تلاش و جدیت همه مسئولان و مردم را برای حل این مسائل می‌طلبد.

وی افزود: حضور پرشور جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب و ایران باقی خواهد ماند.

امام جمعه موقت اندیمشک عنوان کرد: جوانان باید با انتخاب الگوهای مناسب و تاسی به حضرت علی‌اکبر (ع) بتوانند اهداف خود را مشخص و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را با توکل به خداوند به کار گیرند تا به موفقیت برسند.

مهدوی با اشاره به دهه مهدویت و برگزاری جشن‌های این دهه تصریح کرد: ما باید علاوه بر برپایی این جشن‌ها تلاش خود را برای آشنایی هرچه بیشتر افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با معارف امام زمان (عج) و فلسفه غیبت و انتظار فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به سئوالاتی که برای جوانان در این زمینه مطرح است پاسخ دهیم، خاطرنشان کرد: استکبار برای انحراف در اعتقادات مسلمانان فرقه‌های بهائیت و ضاله را در عالم تشیع و وهابیت را در عالم تسنن به وجود آورده که تکفیری و سلفی‌ها زاده همین وهابیت است و امروز شاهد جنایات آنان به اسم اسلام در کشورهایی مانند سوریه و عراق هستیم.