امام جمعه دزفول: موفقیت‌های امروز نظام حاصل تلاش جوانان است/ امام به جوانان باور راسخ داشت

خورنا: امام جمعه دزفول گفت: موفقیت‌های امروز نظام حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: امام خمینی (ره) ارمغان‌آور عزت، استقلال، آزادگی و حیات معنوی برای ملت ایران بود.

وی با تبریک سالروز انتصاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری همان مسیر و گفتمان امام خمینی (ره) را دنبال می‌کند.

خطیب جمعه با بیان اینکه گفتمان فکری مقام معظم رهبری همرنگ با گفتمان امام خمینی (ره) و بر پایه توحید محوری استوار است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به دنبال ساختن جامعه‌ای آزاد همراه با عقلانیت، معنویت، عدالت و پیشرفت بود که این روند هم‌اکنون بر نظام اسلامی حاکم است.

خسروپناه در ادامه به استکبارستیزی امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار را یک اصل مهم می‌دانست و معتقد بود آمریکا به هیچکس رحم نمی‌کند.

وی در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، خاطرنشان کرد: امام به جوانان باور راسخ داشت و کشور را بوسیله نسل جوان اداره می‌کرد.

خطیب جمعه دزفول در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف فناوری هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و ماهواره نیز حاصل تلاش جوانان است بنابراین باید توجه ویژه‌ای به این قشر شود.