برگزاری یادواره ۳۰ شهید اصناف اندیمشک

خورنا: فرمانده بسج اصناف اندیمشک از برگزاری یادواره ۳۰ شهید اصناف در این شهرستان خبر داد.

بهروز کریم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از برگزاری یادواره ۳۰ شهید اصناف در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این یادواره با هدف ترویج و تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین اصناف و بازاریان و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا چهار کمیته پشتیبانی، روابط عمومی، تدارکات و مالی در این پایگاه بسیج تشکیل و کار خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن این یادواره آغاز کرده‌اند.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان اندیمشک اضافه کرد: اصناف و بازاریان این شهرستان مانند سایر اقشار جامعه در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بارزی را ایفا کرده که حاصل آن ۳۰ شهید و ۸۰ جانباز است.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده، نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در تحقق و رونق برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی در کشور تصریح کرد: اصناف باید همه توان خود را برای حضور در صحنه‌های اقتصادی و فرهنگی بسیج کرده و ارزش‌های حاکم بر فضای کسب و کار را حفظ کند و یکی از اهداف بسیج اصناف نیز همین امر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان اندیمشک در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از یک‌هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.