34 سال سال است فراموش شده ایم؛

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک: می گوییم متخصص چشم نداریم پاسخ می دهند که دزفول نزدیکتان است

خورنا : رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با گلایه از عدم همکاری مسئولان در زمینه تأمین کادر پزشکی شهرستان گفت: هنگامی که می گوییم متخصص چشم نداریم پاسخ می دهند که دزفول نزدیکتان است! واقعاً جرم ما چیست؟! این وضعیت قطعاً باعث ناراحتی، نگرانی و نارضایتی مردم می شود زیرا هدف از طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی مردم است و این رضایتمندی هم وقتی حاصل می شود که مشکلات مردم رفع شود.

وی افزود: در برخی شهرها چند بیمارستان وجود دارد اما خواست ما این است که حداقل همین یک بیمارستان ما را تکمیل کنید.

دکترمجیدی در رابطه با کمبود نیرو و پرستار در بیمارستان گفت: کمبود نیروی انسانی از قبیل پرستار، ماما، و نیروهای خدماتی و پشتیبانی بزرگترین مشکلی است که با آن مواجه ایم و پرستاران را به زور و اجبار به عنوان اضافه کار نگه می داریم که انشاا… به این مشکل هم رسیدگی شود.

وی در پایان با اشاره به آمار نزدیک به ۳۰ هزارنفری مراجعان به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک در خلال تعطیلات نوروز با وجود تجهیزات محدود ، ضمن تقدیر از زحمات پرسنل ایثارگر این بیمارستان گفت: بر اساس مسئولیتی که پذیرفته ام وظیفه دارم فریاد مظلومیت مردم اندیمشک را به گوش مسئولان برسانم لذا اگر امکانات و بودجه لازم را در زمینه تجهیزات و هتلینگ در اختیار بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بگذارید وضعیت بهتری پیدا کرده و ما هم شرمنده مردم نخواهیم شد.