خطیب جمعه رامهرمز: مسئولان سیاسی و امنیتی استان موضوع حادثه رامهرمز را رسیدگی کنند

خورنا: خطیب جمعه رامهرمز گفت: مسئولان سیاسی و امنیتی استان به شکل ویژه‌ حادثه تلخ رامهرمز که منجر به کشته شدن هفت نفر شد را رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ابتدا پیرامون تحکیم بنیان خانواده در جامعه اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم به وظایفمان به درستی عمل کنیم و زن و مرد در خانواده به این معنا برسند که هر دو انسانند و خود را مطیع و بنده خداوند بدانند.

وی ادامه داد: اگر زن و مرد در طول زندگی در چارچوب‌های دینی، قانونی و شرعی خود را شریک هم بدانند فرزندان آن‌ها به سمت و سوی خواسته‌های غیرشرعی و غیرقانونی نخواهند رفت.

خطیب جمعه رامهرمز تصریح کرد: عدم درک درست زن و مرد از هم‌دیگر و عدم گذشت و فداکاری باعث بروز مشکلات خانوادگی می‌شود که در نتیجه ضرر آن متوجه جامعه نیز خواهد شد.

وی همچنین پیرامون وقایع پیش آمده در رامهرمز که منجر به کشته شدن هفت نفر شد گفت: این فاجعه برای همه دردآور بود و دل‌های همه را به درد آورد زیرا که قضیه بزرگی نبود که به این مرحله برسد و تاثیرات سوء بر روی مردم بگذارد.

موسوی ضمن تقاضا از مردم در عدم توجه به شایعات، خواستار خویشتن‌داری و تحمل در این موضوع شد و از مسئولان خواست با دقت هرچه تمام‌تر به این فاجعه پرداخته شود و اگر لایحه‌های پیدا و پنهانی دارد شناسایی و به مردم اطلاع رسانی شود.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان گفت: امیدواریم که دیگر چنین حوادث تلخی در این شهر رخ ندهد و مواظب باشیم معاندان سوء استفاده نکنند و از تمام مسئولان سیاسی و امنیتی استان می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این قضیه داشته باشند زیرا که مردم دیگر تحمل این گونه فجایع را ندارند.