رییس ورزش حرفه ای پتروشیمی:

قهرمانی تیم تنیس پتروشیمی ماهشهر در لیگ برتر کشور قابل تقدیر است

خورنا: رییس ورزش حرفه ای پتروشیمی بندر امام ضمن تبریک کسب عنوان قهرمانی تیم تنیس روی میز پتروشیمی در لیگ برتر کشور گفت: کسب این عنوان با ارزش جای قدردانی دارد.

ˈ مسعود سیاهپور ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام در طول فصل نتایج قابل قبولی کسب کرد و شایسته عنوان قهرمانی بود.وی برگزاری اردوهای مختلف تیم پتروشیمی بندرامام برای کسب عنوان قهرمانی را یادآور شد و اظهار کرد: این تیم به سادگی این عنوان را بدست نیاورد.رییس ورزش حرفه ای پتروشیمی بندر امام افزود: امسال مدیریت پتروشیمی روی ورزش حرفه ای بویژه بسکتبال و تنیس روی میز سرمایه گذاری کلانی کرد و این امر موجب کسب عناوین قهرمانی در کشور شد.

وی گفت: تمام بازیکنان ملی پوش و غیر ملی پوش پتروشیمی در راستای موفقیت تیم گام برداشتند.

سیاهپور اضافه کرد: تیم های بسکتبال، تنیس روی میز و شطرنج بانوان پتروشیمی امسال با کسب عناوین قهرمانی لیگ های برتر ما را به اهدافمان رساندند و امیدواریم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشند.

وی گفت: برای فصل آینده بهتر و دقیق تر برنامه ریزی خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی نیز نماینده شایسته ای برای کشور و ورزش استان خوزستان باشیم.

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام روز دوشنبه هفته جاری در دیدار برگشت فینال لیگ برتر برابر میزبانش تیم دانشگاه آزاد تهران به نتیجه مساوی ۵ بر ۵ رسید و با توجه به پیروزی در دیدار رفت عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.