کیانی‌زاده: به مطرح شدن فوتبال خوزستان در آسیا امیدوارم

خورنا: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به آینده امیدوارم که فوتبال خوزستان فراتر از کشور قرار گرفته و خود را در سطح آسیا مطرح کند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، فرامرز کیانی زاده در مجمع انتخاب نواب رییس و هیات رییسه هیات فوتبال خوزستان که امروز هشتم خردادماه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد با تبریک به طالقانی رییس جدید هیات فوتبال استان و همکارانش اظهارکرد: امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانید برنامه های بهتری نسبت به سال های گذشته برای فوتبال خوزستان طراحی و آن را عملیاتی کنید تا بتوانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

 

وی با تاکید بر این که فوتبال خوزستان قطعا قطب فوتبال کشور است، خاطر نشان کرد: ما در سطح باشگاهی بهترین باشگاه های کشور را داریم ولی همان طور که قبلا هم گفته ام ضعف ما در اعضای تیم ملی است، اگرچه در حال حاضر  یکی دو نفر را در تیم ملی داریم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: نمی گویم که مانند گذشته شویم و ۹ نفر را در تیم ملی داشته باشیم ولی امیدوارم به جایی برسیم که از خوزستان سه چهار نفر در تیم ملی بزرگسالان و به تبع آن در تیم های ملی نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

 

وی در پایان خطاب به اعضای مجمع بیان کرد: باتوجه به این که شما استخوان خورد کرده ورزش هستید، خیلی به آینده امیدوارم که با همفکری با هیات فوتبال خوزستان، فوتبال استان فراتر از کشور برود و در سطح آسیا خود را مطرح کند.