فرماندار شوش بر تقویت پایگاههای اوقات فراغت تاکید کرد

خورنا: فرماندار شهرستان شوش گفت:تقویت پایگاه های طرح اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈرضا نجاتیˈ روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش افزود:آموزش وپرورش در اقتصاد و فرهنگ نقش اساسی و تاثیرگذار داشته و باید از ظرفیت های آن در این زمینه بهره گرفت.

وی ایجاد فضای امن، سالم و آرام برای برگزاری امتحانات و موفقیت دانش آموزان را مهمترین اولویت کاری نظام تعلیم و تربیت در روزهای پایانی سال تحصیلی برشمرد و اضافه کرد: آموزش و پرورش امتحانات پایان سال را با کیفیت مطلوب و بدور از هر گونه مشکل برگزار کند.

فرماندار شوش خاطر نشان کرد: مدارس و سالن های برگزاری امتحانات تا پایان خردادماه به سیستم های سرمایشی و سایر امکانات جهت برپایی امتحانات داخلی و نهایی تجهیز شوند.

وی گفت:با توجه به این که در آستانه فصل تابستان و آغاز تعطیلات دانش آموزان هستیم لازم است پایگاه های اوقات فراغت در تابستان فعال شده و زمینه استفاده مفید از زمان برای دانش آموزان فراهم گردد.

وی افزود: تابستان بهترین فرصت برای برگزاری برنامه های متنوع علمی، آموزشی و فرهنگی برای دانش آموزان است تا از زمان آزاد خود نهایت استفاده مطلوب را برده لذا مسئولان ذیربط باید قبل از آغاز تعطیلات برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار شوش تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل موجود در شهرستان استفاده کرد تا پایگاه های اوقات فراغت بخصوص در مباحث فرهنگی برنامه های جذاب و متنوعی را برای دانش اموزان برگزار کنند.

وی از دستگاه های اجرایی ستاد اوقات فراغت شهرستان خواست تا نگاه ویژه به مناطق محروم و روستاها داشته باشند.

ˈسیدعباس سید نورˈ مدیر آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این اداره و برگزاری امتحانات ارائه کرد.