نصب کنتور گاز شهری در شهر شیبان

خورنا: سرپرست اداره گاز شهر شیبان از نصب کنتور در شهر شیبان جهت مشترکین جدید و پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی در همین ارتباط خبر داد.

سیدهاشم حسینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نصب کنتور گاز شهری پس از برگزاری دوره آموزشی فرهنگ صحیح استفاده از گاز شهری و ادوات گازرسانی ویژه مصرف کنندگان جدید در شهر شیبان صورت می‌گیرد.

وی هدف از برگزاری دوره آموزشی را ترویج و گسترش فرهنگ صحیح استفاده بهینه از گاز و رعایت نکات ایمنی، کاهش خطرات و حوادث احتمالی گاز در بین خانواده‌ها دانست و افزود: جلسات مذکور با حضور اقشار مختلف مردمی به منظور آموزش و بالا بردن سطح آگاهی اهالی در شهر شیبان  برگزار می‌شود.

سرپرست اداره گاز شهر شیبان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ نفر ساعت آموزش با موضوعاتی همچون  مصرف بهینه گاز همراه با رعایت نکات و اصول ایمنی در زمینه گاز شهری توسط اداره مذکور صورت گرفته است.

وی استقبال گسترده طبقات مختلف اجتماعی در کلاس‌های آموزشی را یکی از رموز موفقیت در برگزاری کلاس‌ها عنوان کرد و گفت: استقبال بی‌نظیر مسئولان و اهالی مختلف شهر شیبان ما را در اجرای کامل و بهتر دوره‌های آموزشی پیش برد.

حسینی‌زاده خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها ضمن توضیح و تشریح فرایند استخراج و دریافت گاز، بروشورها و کتابچه‌های ایمنی بین آموزشیاران توزیع و به پرسش‌های مطرح شده آنان پاسخ‌های لازم و مفید ارائه گردید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نصب کنتور جهت مشترکین جدید بعد از گذراندن کلاس فوق انجام خواهد شد.