صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در اندیمشک برگزار شد

خورنا: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه شهرستان اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، در این مراسم که صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و یگان‌های نمونه ارتش، نیروی انتظامی و بسیج برادران و خواهران و طلاب در محل فرماندهی سپاه شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

رحمان پورجوادی فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) استان خوزستان اظهار کرد: بحث مقاومت از زمان حضرت امام(ره) شروع شد و توانست که در برابر همه زورگویان و استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی را به پیروزی برساند که این پیروزی نتیجه همین مقاومت بود.

وی افزود: دشمنان در جنگ قصد ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی را داشتند و می‌خواستند که بگویند این نظام از نظر قدرت دفاعی فاقد برنامه است اما از ۳۰ خرداد سال ۶۰ حضرت امام(ره) با کنار زدن بنی‌صدر کارآمدی و مدیریت انقلاب را به همه دنیا نشان داد که نتیجه آن آزادسازی خرمشهر بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: نظام ما اکنون هم از بعد دفاعی و هم از نظر مدیریت با محوریت ولایت فقیه از کارآمدترین نظام‌های دنیاست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر خاطر نشان کرد: اگر امروز می‌خواهیم که در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موفق شویم باید با همان روحیه مقاومت دوران هشت سال دفاع مقدس و توکل بر خداوند و پیروی از ولایت فقیه اهداف خود را به پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این صبحگاه مشترک از چهار نفر از فرماندهان نمونه بسیج با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بسیجی ضمن تشکر وتبریک سالروز آزادسازی خرمشهربه برگزارکنندگان مراسم خواستم عرض کنم چرایادی از جانبازی که درزمان حیات خوددنبال جانبازی نرفت تابعدازفوت ایشان شیمیایی بودن راازعلت های فوت ایشان اعلام نمودند ودرطول مدت مسولیتهای خوددرسپاه الوارواندیمشک زحمات زیادی درجهت جذب بسیجی داشتندوراهنمایی های دلسوزانه ایشان درجهت تابع ولایت بودن وپاک بودن درذهن ها به یادگارمی ماند وایشان کسی نیست جز سرهنگ پاسداراحمدقلاوندکه انتظارداریم تایاداوارهایی هرجندسال یک بار برای ایشان ودیگرهمرزمهایش گرفته شودتاهم باعث دلداری خانواده اش باشیم وهم خاطره ای اززحمات آنها درجبهه ودربعدازجنگ باشیم .الحمدلله شنیده ایم که فرزندان ایشان نصیحت های پدررافراموش نکرده وادامه دهنده راپدرهستند.ونیزمیشودهرچندهفته ای پنج شنبه بعضی ازدوستان نزدیکش درسپاه به مزارش رفته وباعث دلداری خانواده اش شوید.روح ایشان وتمام همرزمان ولایتیش شاد باد.