فرمانده عملیاتی لشکر ۷ ولیعصر خوزستان: رمز پیروزی در دفاع مقدس اعتقاد به ولایت فقیه و اتحاد مردم بود

خورنا: فرمانده عملیاتی لشکر هفت ولیعصر خوزستان گفت: رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس اعتقاد به ولایت فقیه، اتحاد مردم و توکل به خداوند متعال بود.

سردار رحمان‌پور جوادی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر ظهر امروز در جمع مردم اندیمشک اظهار کرد: ما در دفاع مقدس پیروز شدیم چرا، چون دشمن به خواسته‌های خودش نرسید، ما چنان دفاع کردیم که حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را ندادیم ما سرافرازان جنگ بودیم.

وی افزود: سه عامل باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد، اول رهبری ولایت فقیه، دوم اعتقاد مردم به دین مذهب و توکل برخدا و سوم وحدت مردم و ملت و تا زمانیکه این سه نکته را رعایت کنیم و در کنار هم داشته باشیم پیشرفت روز افزون خواهیم داشت و خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

فرمانده عملیاتی لشکر هفت ولیعصر خوزستان اضافه کرد: از اهداف عراق در حمله به ایران تجزیه خوزستان، حاکمیت بر اروند رود و استرداد جزایر سه‌گانه که امروز هم در محافل سیاسی بحث آن وجود دارد بود به طوری که صدام حسین می‌خواست خود را بعنوان سردمدار کشور‌های عربی مطرح کند.

سردار پورجوادی خاطر نشان کرد: ارتش عراق ارتش ضعیفی نبود بلکه ارتشی قدرتمند بود که از نظر تجهیزاتی هم کشورهای غربی و هم شرقی حمایتش می‌کردند.

وی در پایان متذکر شد: تا قبل از عملیات بیت المقدس سازمان ملل و شورای امنیت یک قطعنامه برای حمله عراق به ایران صادر نکردند اما بعد از عملیات بزرگ بیت المقدس که حدود ۵ هزار کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده ما در آن آزاد شد برای جلوگیری از سقوط رژیم عراق قطعنامه ۵۱۴ را صادر کرد و این خود نشان از عظمت و بزرگی این عملیات دارد.