با ابلاغ استانداری خوزستان؛

مدیریت اجرایی آبادان و خرمشهر یکپارچه شد/ “زمانی”، همه کاره آبادان و خرمشهر شد

خورنا: کلیه اختیارات، وظایف و مسئولیتهای دستگاههای اجرایی دولتی مستقر در منطقه در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان با بیان خبر فوق افزود: طبق بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنجم توسعه ، کلیه اختیارات، وظایف و مسئولیت های دستگاههای اجرایی دولتی مستقر در محدوده حاکمیتی منطقه آزاد اروند به استثنای نهادهای دفاعی و امنیتی به منظور ایجاد همگرایی، به عهده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند قرار می گیرد و وی بالاترین مقام منطقه محسوب می شود تا بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی، منطقه را اداره نمایند.

سیدابراهیم میرموسوی ادامه داد: به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری لازم، قانون فوق به کلیه ادارات و دستگاههای مربوطه ابلاغ تا زمینه اعمال مدیریت واحد و یکپارچه برای ریاست سازمان منطقه آزاد اروند میسر گردد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا و در جهت میسر نمودن این هدف، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان خوزستان نیز طی نامه ای قانون فوق را به کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی ابلاغ نمود.