کشف محموله سلاح قاچاق در اندیمشک

خورنا : فرمانده منطقه انتظامی اندیمشک گفت: یک محموله سلاح شکاری قاچاق که از استان‌های شمال غربی در راه ورود به شهرستان بود توسط ماموران این نیرو کشف و ضبط گردید.

سرهنگ اکبر کروندی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این سلاح های قاچاق را از استان آذربایجان غربی وارد استان خوزستان کنند که این محموله با هوشیاری و تعامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیز پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد.

وی افزود: تعداد ۵۱ قبضه سلاح شکاری تک لول و دو لول خارجی به طرز ماهرانه‌ای توسط قاچاقچیان در یک دستگاه خودروی باری جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران، سلاح‌ها به همراه یک دستگاه خودرو دیگر کشف و ضبط شد.

سرهنگ کروندی همچنین گفت: در ارتباط با این محموله قاچاق، سه نفر دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با کشف این محموله که دومین محموله کشف شده توسط ماموران پلیس شهرستان در یک ماه گذشته است آمار سلاح‌های کشف شده قاچاق به یکصد و ۱۱ قبضه رسید.

فرمانده منطقه انتظامی اندیمشک در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، قضیه را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

گفتنی است فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی اندیمشک در ماه‌های گذشته در زمینه برخورد قاطع با باندهای قاچاق کالا و مواد مخدر و آمار بالای کشفیات این نیرو، زمینه را برای فعالیت باندهای قاچاق در شهرهای شمالی استان بسیار ناامن کرده است.