رئیس بهداشت و درمان اندیمشک: خدمات بیمارستانهای دولتی به سطح بیمارستانهای خصوصی میرسد

خورنا : دکتر مجیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در جلسه شورای سلامت شهرستان که در محل فرمانداری اندیمشک برگردید با بیان اینکه هدف از طرح تحول نظام سلامت خدمات درمانی و بهداشتی به مردم در مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی گفت در این طرح بیمارستان ها موظف هستند همه امکانات را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار دهند ، پزشکان نمتوانند هیچگونه وجهی از بیماران دریافت نمایند. در این طرح زایمان هایی که به صورت طبیعی انجام گیرد کاملاً رایگان می باشد.

دکتر مجیدی در ادامه سخنان خود گفت: بودجه مورد نظر این طرح تأمین شده است و شبکه بهداشت و درمان اندیمشک به طور ۱۰۰ درصد آمادگی اجرای این طرح را دارد و از تاریخ ۱۵/۰۲/۹۳ این طرح به شکل مطلوب در بیمارستان امام علی (ع) در حال اجرا می باشد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان اندیمشک در ادامه افزود: در صورتی که بیماری به بیمارستان مراجعه نماید و تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشد می تواند تنها با ارائه کدملی به بیمارستان، همکارانمان در اولین فرصت بیمار را بیمه کرده و از خدمات آن استفاده می نمایند.

دکتر مجیدی در ادامه بیان داشت: دستگاه های مربوطه نظارتی نیز بر اجرای این طرح نظارت کامل دارند تا در اجرای این طرح هیچگونه تخطی صورت نگیرد و با اجرای درست این طرح مردم مطمئن باشند که خدمات بیمارستا نی در بیمارستا نهای دولتی به سطح بیمارستان های خصوصی می رسد.

وی در پایان گفت: در صورتی اجرای کامل این طرح در آینده اکثرمطب پزشکان تعطیل خواهد شد زیرا خدمات بهداشتی درمانی که در بیمارستان انجام می شوند به صورت رایگان خواهد بود به همین دلیل دکترها می توانند مطب های خود را به کلینک درمای تغییر دهند.