تربیت بدنی اندیمشک مقابل نماینده دزفول پیروز شد

خورنا : به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در ادامه دیدارهای مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن مریم قم تیم فوتسال تربیت بدنی اندیمشک در نبرد خوزستانی به سختی پیروز شد و توانست هم استانی خود شهرداری دزفول را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

در این بازی دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تربیت بدنی اندیمشک از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و ۳ امتیاز حیاتی این بازی را به دست آورد.

برای تیم فوتسال تربیت بدنی اندیمشک زهرا خورنگ ۲ گل به ثمر رساند و شیرین صادقی دیگر گل این تیم را وارد دروازه دزفولی‌ها کرد و سمیه عیدیان و فاطمه صمیمی گل‌های شهرداری دزفول را به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه بر عهده گلاره ناظمی، لیلا رئیسی، زهرا فروزنده و نسیم نیری بود و بهشید صادقی از استان اصفهان به عنوان نماینده کمیته بانوان فدراسیون فوتبال و فروزان کاکاوند به عنوان نماینده کمیته داوران در این مسابقات حضور دارند.

نماینده اندیمشک با کسب این پیروزی با ۳ امتیاز و پیش از دیدار تیم‌های آبادگران قم و پرنیان رودسر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و به کسب جواز صعود به لیگ دسته اول امیدوار شد البته آن‌ها فردا مسابقه سخت و سرنوشت سازی برابر آبادگران قم در پیش دارند.

تیم فوتسال شهرداری اندیمشک نیز فردا از ساعت ۱۳ به دیدار تیم پرنیان رودسر می‌رود و کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در آن مسابقه به معنای وداع نماینده دزفول با لیگ دسته اول فوتسال است.

امروز از مسابقات گروه دوم نیز دو مسابقه برگزار شد که طی آن پیروزی کامیاران ۸ بر ۴ برابر شهرداری قروه به پیروزی رسید و جنوب شرق تهران ۴ بر ۲ تیم فوتسال روستایی عشایری لردگان را شکست داد.