تیم فوتسال اندیمشک در مسابقات فوتسال بانوان کشور

خورنا : تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال بانوان کشور حریفان خود را شناختند و از صبح فردا در قم به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتسال بانوان آبادگران قم پس از عبور از مرحله نخست، میزبانی دور نهایی این مسابقات را بر عهده گرفته و تلاش می‌کند جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را به دست آورد.

بر این اساس و با انجام قرعه کشی توسط کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، تیم آبادگران قم با تیم‌های پرنیان رودسر، شهرداری دزفول و تربیت بدنی اندیمشک همگروه شده است در حالی که از این گروه ۲ تیم به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود می‌کنند.

پیروزی کامیاران، شهرداری قروه، جنوب شرق تهران و روستایی عشایری لردگان، تیم‌های حاضر در گروه دوم این مرحله را تشکیل می‌دهند که مسابقات این گروه نیز در قم برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی این مسابقات برای مشخص شدن ترتیب برگزاری مسابقات امشب با حضور نماینده فدراسیون فوتبال در هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر از صبح فردا به دیدار هم می‌روند.

در حالی که پیش از این قرار بود مسابقات در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شود اما این مسابقات به دلیل ترافیک و فشار کاری سالن ۲۰۰۰ نفری، به سالن مریم قم منتقل شده است.

تیم‌های حاضر در این مرحله از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت تا شنبه ۳ خرداد در ۲ گروه ۴ تیمی به مصاف هم می‌روند و تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ببخشید خواستم بدونم واسه ثبت نام فوتسال بانوان کجا بایدرفت