امام جمعه دزفول: کلید پیشرفت ملت ایران مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه است

خورنا: امام جمعه دزفول گفت: کلید پیشرفت ملت ایران مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه به‌ویژه در بحث مذاکرات هسته‌ای است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: این دوره از مذاکرات برای ما اهمیت دارد و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: ضرورت دارد در این دوره مذاکرات از زیاده‌خواهی دشمن جلوگیری و از حقوق ملت ایران دفاع کرد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: تصمیم‌گیرندگان در این مذاکرات باید مراقب باشند تا دشمن احساس نکند که مشکلات کشور با مسائل هسته‌ای گره خورده است که در این صورت فشار مضاعفی وارد خواهند کرد.

وی ادامه داد: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید به توانمندی داخلی تکیه کنند و خطوط قرمز باید رعایت شود.

قاضی دزفولی گفت: یکی از خطوط قرمز اصلی بحث غنی‌سازی و پیشرفت علمی هسته‌ای است که حقیقتاً اجتناب‌ناپذیر است و باید رعایت و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مذاکرات رفتار همه جناح‌ها و افراد اثرگذار است و باید یک وحدت و انسجام در مقابل کشور‌های ۱+۵ داشته باشیم.

امام جمعه دزفول بیان کرد: مسئولان باید با یک استراتژی مناسب و تاکتیک مهم و قوی در مقابل دشمن بایستند و مذاکرات باید فقط در چهار چوب مسائل هسته‌ای باشد و نباید مسائلی همچون حقوق بشر و تحریم‌ها در این مذاکرات گنجانده شوند.

وی همچنین عنوان کرد: باید ما به همه خواسته‌هایمان برسیم در غیر این صورت یا مذاکرات تعطیل شوند یا حداقل تعویق شوند.

قاضی دزفولی تصریح کرد: باید محکم در مقابل دشمن ایستاد و از حقوق کامل هسته‌ای ملت ایران دفاع کرد.

وی گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به بازار ما بسیار نیاز دارند و تحریم‌ها به آنها ضرر بیشتری وارد خواهد کرد که اگر تحریم حل شود سرمایه‌گذاران خارجی گروه گروه وارد ایران می‌شوند.