امام جمعه اندیمشک: مسئولان مسئله تحریم‌ها را از طریق دیگری حل و فصل کنند

خورنا: امام جمعه اندیمشک گفت: هدف اصلی دشمنان از ایجاد تحریم علیه کشورمان جدا کردن ملت از انقلاب بوده و هست و مسئولان مسئله تحریم‌ها را از طریق دیگری حل و فصل کنند.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمعه نمازگزاران اظهار کرد: دشمنان هدفشان این است که با وعده برداشتن تحری‌ ها ملت ایران را وادار کنند که به مذاکره با آمریکا اشتیاق پیدا کند.

وی اضافه کرد: این تحریم‌ها به خاطر عدم مذاکره با ایران نیست بلکه به خاطر ماهیت ضد استکباری جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اندیمشک افزود: نباید خروج و برداشتن تحریم‌ها را به مذاکرت با این کشورها گره زد بلکه باید مسئولان مسئله تحریم‌ها را از طریق دیگری حل و فصل کنند.

وی، بهترین راهکار دولت و ملت برای مقابله با تحریم‌ها را تکیه بر توانمندی‌های داخلی برشمرد و تصریح کرد: رونق اقتصادی و به دنبال آن شکوفایی اقتصادی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی امکانپذیر است.

خدامی گفت: در حقیقت راه تامین نیازهای کشور و خروج ار مشکلات تحریم‌ها دستیابی به شکوفایی و استقلال اقتصادی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: محصولات ارائه شده در نمایشگاه هوا و فضای سپاه یک نمونه بارز از تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت های داخلی متخصصان و دانشمندان کشور است.

امام جمعه اندیمشک همچنین از حضور معتکفان به خصوص جوانان در مساجد شهر و بخش‌های تابعه و همچنین مصلای جمعه و خلق حماسه معنوی و معرفتی در ایام اعتکاف تشکر کرد.