شمارش معکوس برای تخریب کلانتری جنب زیر گذر کوی شهدای اندیمشک

خورنا : طرح ساخت منطقه ی درزین خانه ی اندیمشک با عنوان منطقه ی جدید شهری سالهاست به یک رویا برای مردم اندیمشک تبدیل شده است . که از ابتدای سال ۱۳۹۰ سرعت خوبی در ساخت به خود دید منتهی بعد از آن به صورت کامل پیگیری های گذشته مسکوت ماند.
عدم ساخت مناسب این روژه یک مربوط به اختلاف شهرداری و راه آهن در باب تملک اراضی مربوطه و اختلاف شهردرای و نیروی انتظامی در باب تخری کلانتری مذکور بوده است چیزی که با وقفه ی طولانی مدت ساخت این پروژه را دچار کرده است
جالب است اکثر پروژه های طراحی شده نظیر پارک ۳ هکتاری با درصد بالای ساخت متاسفانه متوقف مانده معقوله ای که رنج مردم آن منطقه ی مرکزی شهر را به دلیل نبود فضای سبز مناسب دوچندان کرده است. منطقه ی که بی شک با موقعیت مناسب میتواند موجبات رشد شهرستان اندیمشک را بیش از گذشته با توجه به فضای مناسب این املاک بیش از گذشته هموار کند .
حال خوشبختانه بعد از وقفه ی ۳ ساله کلانتری موجود در جنب زیر گذر کوی شهدای اندیمشک طبق توافقات انجام شده تخلیه گردیده و با تلاشهای صورت گرفته به زودی تخریب این کلانتری بخشی از این آرزوی دیرینه ی مردم اندیمشک به واقعیت تبدیل می شود .
گفتنی انجام این امر بی شک موجبات توسعه ی شهرستان را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد و در توسعه ی فضای تجاری اندیمشک میتواند نقشی بارز داشته باشد و فرصت های سرمایه گذرای ذر املاک آن منطقه را در این منطقه فزونی دهد .