یادواره یکهزار شهید شهرستان اندیمشک برگزار می شود

خورنا : به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈنعمت اله خدامیˈ در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در محل سالن جلسات سد کرخه افزود:برگزاری این یادواره در دست پیگیری است و کمیته های آن نیز تشکیل شده است.

وی افزود:احداث موزه دفاع مقدس اندیمشک نیز در دست پیگیری بوده ضمن اینکه اعتباری نیز برای آن در نظر گرفته شده و انتظار می رود کلنگ این طرح بزودی به زمین زده شود.

حجت الاسلام خدامی از نصب تصاویر شهدای چهارم آذر ۱۳۶۵ اندیمشک در خیابان های این شهر خبر داد و گفت: این طرح از مصوبات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بوده که با همکاری اعضای این شورا در دست پیگیری و اجراست.

وی تغییر نام میدان راه آهن به میدان چهارم آذر را از دیگر برنامه های این شورا دانست و افزود:این میدان سمبل طولانی ترین بمباران هوایی دشمن در اندیمشک است و باید آنرا به عنوان یک نماد و با یاد ۷۰ شهید این بمباران طراحی کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز با تشریح برنامه های فرهنگی گفت:اجرای برنامه های فرهنگی با مشارکت و همدلی همه مدیران دستگاههای اجرایی امکانپذیر است.

ˈحمیدرضا گودرزیˈ افزود:برخی مدیران به مسائل حوزه کاری خود به خوبی اشراف نداشته و این امر یکی از معضلات این شهرستان است.

وی افزود:مدیران با افزایش آگاهی خود نسبت به نیازهای فرهنگی و سایر مشکلات شهرستان در صدد رفع مشکلات مردم باشند.

وی با ابراز گلایه از صدا و سیمای مرکز خوزستان به خاطر عدم انعکاس اخبار شهرستان اندیمشک گفت: انتظار می رود صدا و سیما پوشش پر رنگ تری از برنامه ها و اخبار اندیمشک داشته باشد.

حجت الاسلام ˈسید والی الله مهدویˈ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی اندیمشک نیز با تشریح مصوبات این شورا به نقش رسانه ها در اجرای برنامه های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت:همت رسانه ها در اجرای مصوبات و نهادینه شدن فرهنگ های ارزشی در شهرستان باید دوچندان گردد.

در این نشست در خصوص برنامه های مختلف فرهنگی اندیمشک بحث و تبادل نظر شد و با اهدای لوح سپاس و یک جلد کلام الله مجید از زحمات مدیر عامل سد کرخه در اجرای برنامه های فرهنگی تجلیل شد.