همایش تکریم پدران آسمانی درماهشهربرگزار شد

خورنا:  ظهر امروز با حضور امام جمعه ماهشهر،فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر وجمعی از مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا همایش تکریم پدران آسمانی در تالار شهید آوینی ماهشهربرگزارگردید.

 ظهر امروز با حضور امام جمعه ماهشهر،فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر وجمعی از مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا همایش تکریم پدران آسمانی در تالار شهید آوینی ماهشهربرگزارگردید.سرهنگ شمس فرمانده سپاه ماهشهر در این مراسم با تبریک سالروز میلاد امیر المؤمنین حضرت امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر اظهار کرد: امام علی (ع) و پیامبر اکرم (ص) پدران جامعه بشری هستند.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، افزود: اگر کسی شایستگی ورود به امت اسلام را پیدا کرد،فرزند علی (ع) است و اگر کسی متصف به این شایستگی نشد بدون شک در مسیر گمراهی گام برداشته است.

شمس گفت: انسانی که از فضائل اخلاقی بهره ای نبرده است،از سیرت واقعی خدا دور مانده است.

فرمانده سپاه ماهشهر با بیان اینکه زیبایی سیرت بر زیبایی صورت ارجحیت دارد،افزود: شهدا انسان هایی هستند که با سیرت علوی تمام وجود خود را در اختیار اسلام و انقلاب قرار داده اند.

وی تصریح کرد: سرمایه اصلی و گران بهای انسان،جان انسان بوده و مال برای جان است و شهدا با اهدای خون خود و قربانی کردن جان عزیزشان سیرت واقعی علوی را به منصه ظهور گذاشتند.

علی شمس با اشاره به اینکه پدران، مادران و فرزندان شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: امام علی (ع) پدر همه امت هست و پدر واقعی کسی است که راه سعادت را به انسان نشان می دهد.

درپایان از فرزندان شهداء تقدیر ئتشکر صورت گرفت.

ایشان با بیان اینکه امام علی (ع) در رفتارهای شخصی و اجتماعی همواره الگو تمام عیار ما است، ابراز کرد: اما متأسفانه برخی افراد با این حرکت های زشت و ناپسند از اعتقادات و راه آن امام همام روز به روز فاصله می گیرند.