مشکل درمان جانبازان خوزستانی پیگیری می شود

خورنا: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت:مشکلات مربوط به درمان جانبازان و ایثارگران این استان از مهمترین اولویت ها و دغدغه های این نهاد است که با جدیت پیگیری می شود.

  ˈ جاسم صفات ˈ روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اندیمشک با تشریح برخی اولویت های کاری این اداره کل افزود: مطالبات ایثارگران نیز تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

وی گفت:با توجه به اینکه استان خوزستان هفت هزار فرزند شاهد و ایثارگر دارد برای حل مشکل بیکاری و اشتغال جامعه هدف نیز برنامه هایی در دست انجام است.

وی اضافه کرد:هم اکنون در استان خوزستان ۳۶ هزار جانباز زندگی می کنند که تلاش می شود به خواسته ها و نیازهای این عزیزان توجه جدی شود.

صفات با اشاره به ساخت فیلم مستند شهید ˈتوکل قلاوندˈ از سرداران شهرستان اندیمشک افزود:۶۰ درصد کار ساخت این مستند انجام شده و تا پایان امسال این مستند ساخته می شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز با بیان اینکه خانواده معظم شهدا هیچ انتظاری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند گفت:با رفع کاستی ها باید رضایتمندی خانواده معظم شهدا را هر چه بیشتر فراهم نمود.

ˈحمیدرضا گودرزیˈ افزود:ساماندهی گلزار شهدا ، تامین مسکن ، کمک به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی است.

در ادامه ˈنوراله میرعالیˈ رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک گزارشی از عملکرد شش ساله خود ارائه کرد و با اهدای لوح تقدیر از خدمات وی تجلیل به عمل آمد.

در این نشست ˈسید مجید موسویˈ به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معرفی شد.

شهرستان اندیمشک به شهر یکهزار شهید معروف است.