تکمیل ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اندیمشک

خورنا : حمیدرضا گودرزی گفت: پروژه فاضلاب شهری از مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان بوده و همچنان در حال اجراست که تاکنون یکصد کیلومتر آن اجرایی شده و تکمیل مابقی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: تا به حال ۸۰ درصد خطوط اصلی فاضلاب اجرایی شده است که شبکه و انشعاب‌ کوی نیرو، کوی قائم، زیباشهر، بخشی از مناطق شهدا، رسالت و کوی امیر را زیرپوشش خود دارد.

گودرزی تأکید کرد: در صورت تحقق یکصد کیلومتر باقیمانده مشکلات فاضلاب مناطق مختلف شهرستان برطرف شده و دیگر شهروندان در این خصوص با مشکلی مواجه نخواهند بود.

گودرزی در پایان از شهروندان خواست صبر و حوصله بیشتری برای اجرای پروژه‌های دستگاه‌های مختلف پیشه کرده و در عین حال، مسئولان نیز در اسرع وقت نسبت به ترمیم نوارهای حفاری، اقدامات لازم را اجرایی کنند.

گفتنی است کندی روند تکمیل پروژه فاضلاب شهرستان با انتشار پرحجم ریزگردها در هوای مورد تنفس هزاران شهروندان اندیمشکی لطمات شدیدی را به بهداشت و تندرستی آنان وارد آورده و از طرف دیگر به سبب نابودی آسفالت خیابان ها و ایجاد حفره های ژرف و خطرناک، خسارات فراوانی هم به خودروهای مردم و اقتصاد منطقه تحمیل کرده است.