برنامه های فرهنگی سپاه ناحیه اندیمشک

خورنا : جانشین سپاه ناحیه اندیمشک در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد و عملیات بیت المقدس با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان یک مانور خودرویی همراه با نواختن مارش حماسی در سطح شهرستان و نیز یک صبحگاه عمومی و مشترک با حضور یگان ها در محل ستاد ناحیه برگزار خواهد شد.

احسان کریم پور افزود : با توجه به فرارسیدن تعطیلی مدارس و فصل تابستان، سپاه شهرستان برنامه های گوناگونی در زمینه های فرهنگی – ورزشی از جمله : طرح های ولایت، اردوهای جهادی، پروژه های کارآفرینی با اولویت حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواهد داشت.

وی افزود: با پیگیری های استانی، یک سالن ورزشی چند منظوره به نام ۹ دی به مناسبت سوم خرداد جهت استفاده عموم مردم افتتاح خواهد شد.

جانشین سپاه اندیمشک همچنین از حضور کاروان ۳۰۰ نفره مردم این شهرستان برای شرکت در بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران خبر داد.

وی گفت: ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اندیمشک برای اعزام این کاروان ۳۰۰ نفره به مرقد مطهر امام راحل هشت دستگاه اتوبوس به همراه خودروهای تدارکاتی، پشتیبانی و آمبولانس در نظر گرفته است.

وی افزود: همچنین یک دستگاه اتوبوس به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت مخصوص جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای اعزام به این مراسم تدارک دیده شده است.

جانشین سپاه ناحیه اندیمشک تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و امام خمینی (ره) و ارزش‌های مقدس نظام اسلامی و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری را از جمله اهداف اعزام این کاروان عنوان کرد و گفت: ترویج ارزش‌های انقلاب و سیره امام خمینی (ره) از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای انقلابی است.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) باید به نسل جوان و نسل‌های چهارم انقلاب منتقل شود چراکه عزت، سرافرازی، استقلال و خودکفایی ایران اسلامی مدیون افکار امام راحل بوده و همه ما باید قدردان و حافظ آن باشیم.

وی در پایان گفت:همزمان با سراسر کشور، آیین گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در اندیمشک نیز برگزار می‌شود.