برگزاری چهارمین نشست مدیران بازرگانی پتروشیمی‌های منطقه ویژه ماهشهر

خورنا: مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام گفت: چهارمین گردهمایی مدیران بازرگانی مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

 رضا امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پتروشیمی بندر امام دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای بوده که نیاز است با تمرکز از آنها بهتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به جایگاه حساس و نقش ویژه مدیریت بازرگانی در شرکت‌های تولیدی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود نقش و جایگاه مدیریت بازرگانی در پتروشیمی بندر امام حساس است، بنابراین در همین راستا انتظارات و مسئولیت‌های بیشتری را در بحث خرید، تدارکات، انبارداری، بازاریابی و فروش از این مدیریت انتظار داریم.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام همچنین ارتباط بین مدیریت دارایی‌های فیزیکی و مدیریت بازرگانی در این شرکت را تنگاتنگ خواند و ادامه داد: برنامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام برای استفاده بهینه از دارایی‌ها و ظرفیت‌‌های موجود این شرکت بیش از یک سال است که آغاز شده و چرخه این برنامه از خرید و بازرگانی شروع می‌شود و با انبارداری و حفظ و نگهداری ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های اساسی که ارتباط تنگاتنگی با این جریان دارد مدیریت بازرگانی است و تمام زنجیره تولید در این شرکت در راستای بازاریابی و فروش محصولات به این مدیریت باز می‌گردد.

امیری در پایان نقش مدیریت بازرگانی را تسهیل کننده فعالیت‌های تولیدی بیان کرد و گفت: امیدواریم این نشست‌ها و جلسات فنی بتواند کمک شایانی به بهبود شرایط موجود در صنعت کند.