تیم فوتبال نوجوانان پتروشیمی بندر امام به یک‌چهارم نهایی راه یافت

خورنا: مدیر مدرسه فوتبال پتروشیمی بندر امام از راهیابی تیم فوتبال نوجوانان این شرکت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ استان خوزستان خبر داد.

حمیدرضا نفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: تیم نوجوانان پتروشیمی بندر امام در گروه چهار مسابقات استان خوزستان با کسب سه پیروزی و ۱۵ گل زده و تنها یک گل خورده به دور یک‌چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، پتروشیمی بندر امام چهار بر صفر از سد اتحاد خرمشهر گذشت، دو بر صفر بهمن سربندر را شکست داد و ۹ بر یک نفت امیدیه را در هم کوبید.

مدیر مدرسه فوتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: امید چاروسایی کاپیتان تیم پتروشیمی بندر امام هم‌اکنون با هفت گل زده آقای گل این دوره از رقابت‌هاست.

نفریان یادآور شد: تیم ۱۲ ساله‌های این شرکت نیز در مسابقات جام ولایت که توسط شهرداری چمران برگزار شده بود، توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز تیم نونهالان پتروشیمی بندر امام در جام ولایت شهرداری چمران توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مدیر مدرسه فوتبال پتروشیمی بندر امام در ادامه اضافه کرد: این مدرسه تاکنون سه بازیکن در رده سنی ۱۲ سال و یک بازیکن در رده سنی ۱۰ سال به تیم ملی کشور معرفی کرده است.

نفریان تصریح کرد: پاکان ده‌چشمه، سجاد ریحانی و امیررضا افشاری در رده سنی ۱۲ سال و آریا یوسفی در رده سنی ۱۰ سال به عضویت تیم ملی فوتبال کشور درآمده‌اند.

وی متذکر شد: همچنین محمدامین افشاری، پدرام عیدی‌وندی، آریا یوسفی، امیرسامان سلیمانی و مهدی هلالات نیز به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمده‌اند و سه روز در هفته را با این تیم به تمرین می‌پردازند.

مدیر مدرسه فوتبال پتروشیمی بندر امام یادآور شد: جا دارد از مربیان زحمت‌کش و سخت‌کوش این تیم آقایان یوسف مدهوش و نوید امیری‌نژاد که سهم‌عمده‌ای در موفقیت‌های این مدرسه فوتبال داشته‌اند تشکر و قدردانی کنم.

نفریان افزود: هوشنگ مرمزی‌زاده مسئول پیشین امور ورزش شرکت پتروشیمی بندر امام نیز نقش چشمگیری در موفقیت‌های مدرسه فوتبال این شرکت داشته که جا دارد از همکاری‌ و حمایت‌های وی صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش و اهتمام اعضای مدرسه فوتبال پتروشیمی بندر امام خدمت به فرزندان این منطقه محروم است که امیدواریم توانسته باشیم در این راه و نیت گام‌های مؤثری برداشته باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ebi با تشکر لطفا یک تیم بزرگسالان هم بسازید و راهی لیگ های کشور کنید تا باعث شور و شعف بیشتر بین جوانان غیور منطقه گردد.