۴ انتصاب در دانشگاه کشاورزی رامین خوزستان

خورنا: سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان طی احکامی جداگانه سمت ۲ معاون خود را اصلاح و معاونت پژوهشی و فناوری و مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه را منصوب کرد.

طی حکمی از سوی دکتر سیدعطاءاله سیادت سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان، سمت دکترعباس عبدشاهی از معاون آموزشی و پژوهشی به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اصلاح شد.
دکتر عبدشاهی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی این دانشگاه و استادیار گروه اقتصاد کشاورزی این دانشکده است.
همچنین طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه، سمت دکتر احمد کوچک زاده از معاون فر هنگی و اجتماعی به معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این دانشگاه اصلاح شد.
لازم به ذکر است دکتر کوچک زاده عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه و استادیار گروه زراعت این دانشکده است و از جمله سوابق اجرایی وی می توان به معاون آموزشی و پژوهشی، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی و مدیرکل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اشاره کرد.
همچنین سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان طی حکمی دکتر بهمن خسروی پور را به سمت معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.
دکتر بهمن خسروی پور عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی دانشگاه و دانشیار گروه ترویج و آموزش کشاورزی این دانشکده است و پیش از این در سمت معاون اداری، پشتیبانی و حقوقی، مدیر امور اداری و پشتیبانی، رئیس دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان و مدیر گروه ترویج و آموزش کشاورزی این دانشگاه عهده دار مسئولیت بوده است.
همچنین طی حکمی دیگر از سوی دکتر سیدعطاءاله سیادت سرپرست دانشگاه، دکتر علی رجب پور به سمت مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب شد.
دکتر رجب پور هم اکنون عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه و استادیار گروه گیاهپزشکی این دانشکده است و مدیریت دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان و ریاست گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه از جمله سوابق اجرایی وی می‌باشد.