مجری طرح: ۵۰درصد شبکه فاضلاب بهبهان اجرا شد

خورنا: مجری طرح فاضلاب بهبهان از اجرای ۵۰درصد شبکه فاضلاب این شهر خبر داد و گفت: با احداث شبکه مدرن دفع فاضلاب فضای شهر متحول می شود.

ˈاسماعیل دقایقیˈ روز دوشنبه اظهار کرد: از ابتدای فروش اوراق مشارکت تاکنون یکصد کیلومتر از شبکه فاضلاب اجرا شده که در مقایسه با متوسط سال های گذشته رشد ۱۵ تا ۱۶ برابری را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ خانوار از شبکه مدرن فاضلاب بهره مند خواهند شد افزود: همچنین در این مدت بیش از یک هزار فقره انشعاب خانگی فاضلاب اجرا شده که تاکنون با اتصال انشعاب فاضلاب ۵۰۰ خانوار حاشیه کانال آب خروار به شبکه جدید دفع فاضلاب آنها به شیوه مدرن و بهداشتی صورت می گیرد.

دقایقی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل شبکه فاضلاب بهبهان را حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با فروش مرحله سوم عرضه اوراق مشارکت و تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال جاری از ورود ۵۰ درصد فاضلاب ورودی به کانال آب خروار بهبهان جلوگیری می شود که این امر تحولی در ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی منطقه و همچنین بهبود فضای شهری بوجود خواهد آورد.

مجری طرح فاضلاب بهبهان تاکید کرد: در صورت تامین بموقع اعتبار مورد نیاز شبکه فاضلاب این شهر در دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.