آبروریزی برای فدراسیون بسکتبال و سوالی بدون پاسخ!

چرا جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال به ماهشهر آورده نشد؟

خورنا: شاپور یاوری در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه احتمال قهرمانی پتروشیمی در بازی پنجم فینال وجود داشت چرا فدراسیون جام و مدال ها را به سالن نیاورده بود و حتی رییس یا نماینده ای از فدراسیون هم در سالن حضور نداشتند؟ اظهار کرد: ما منتظر بودیم که مانند هر سال و همیشه زمانی که مسابقه تمام می شود حداقل جامی باشد و نماینده ای هم از فدراسیون در سالن حضور داشته باشد تا در همان موقع که عرق بازیکن خشک نشده است، جام اهدا شود و خستگی از تن بازیکنان خارج شود و مردم هم باشند و شاهد مراسم باشند.

 

وی ادامه داد: برای دومین سال متوالی است که قهرمان می شویم و هواداران ما از مراسم جشن قهرمانی محروم شدند و این داستان امسال هم برای ما تکرار شد. آقایان هم که برای خودشان برنامه دیگری در نظر گرفته بودند و به ماهشهر نیامدند و جام را هم نیاوردند ولی مدیریت باشگاه پتروشیمی بندرامام با علم به این موضوع که جسته و گریخته شنیده بودیم که نمی خواهند در ماهشهر جام را به ما بدهند، برای اینکه بازیکنان مان سرخورده نشوند، یک جام نمادین، لوح تقدیر و مدال تهیه کردند و پس از قهرمانی، آن‌ها را با حضور فرماندار ماهشهر، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسوولان باشگاه و شرکت و همچنین با حضور مردم، به تیم و بازیکنان اهدا کردیم. به هر حال مراسم باشکوهی گرفتیم و نبود آقایان جبران شد و اصلا هم حس نشد که کسی نیست!

 

رییس شورای ورزش شرکت پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید این رفتار فدراسیون، شان لیگ برتر بسکتبال کشور را پایین آورد؟ گفت: آقایان باید به این موضوع فکر می کردند که نباید کاری کنند که در مقام هوادار باشگاه دیگر یا تیم رقیب دیده شوند. به هر حال برای مردم سوال پیش می آید که چرا همیشه جام به موقع اهدا می شد ولی برای اولین بار این اتفاق رخ نداد و جامی به ماهشهر آورده نشد تا در صورت قهرمانی تیم ما، آن را به پتروشیمی اهدا می‌کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور عنوان کرد: هنوز مدت زیادی نیست که از پایان لیگ برتر فوتبال کشور می‌گذرد؛ زمانی که پیش بینی می شد قهرمان لیگ در چهار استان مشخص شود، فدراسیون چهار جام را به چهار استان به همراه نمایندگان خود فرستاد و همه چیز آماده بود، تا این که خوشبختانه در تبریز، فولاد قهرمان و در همان جا، جام به آن‌ها اهدا شد. به هر حال ممکن است این کار سختی ای هم داشته باشد ولی این وظیفه فدراسیون ها است.

 

یاوری خاطر نشان کرد: پس این همه دوندگی برای چه بود؟ این دوندگی برای این بود که کام مردم شیرین شود، پس چرا دنبال این هستیم که کام آن‌ها تلخ شود. ما می خواهیم این بازیکنان را به تیم ملی ببریم تا از حیثیت و آرمان های کشور دفاع کند، آیا باید این بازیکن را با روحیه خراب و بدبینی، به رقابت های آسیایی و جام جهانی اعزام کنیم؟ آیا این جواب پرورش استعدادها است؟

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این زمینه با فدراسیون هم صحبتی داشته‌اید؟ گفت: ما پیش از بازی یعنی روز سه شنبه، که فدراسیون از ما و مدیرعامل مهرام دعوت کرده بود که به فدراسیون برویم، حضور پیدا کردیم که در آن‌جا از آن‌ها دعوت کردیم که روز بازی به ماهشهر بیایند. البته نیازی به دعوت ماه هم نبود، چرا که حضور آن‌ها بخشی از وظایف فدراسیون ها است. نماینده فدراسیون باید حضور داشته باشد تا به بازیکن بگوید که ما هستیم ولی ما متاسفانه در روز بازی چنین چیزی را ندیدم. ضمن اینکه باشگاه هم آمادگی پذیرایی از نمایندگان فدراسیون را داشت که در هر صورت آن‌ها نیامدند.

 

رییس شورای ورزش شرکت پتروشیمی بندرامام همچنین در پاسخ به این سوال که مراسم اصلی اهدا جام چه زمانی خواهد بود؟ عنوان کرد: تاکنون چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نکرده اند ولی جسته و گریخته شنیده ایم که قرار است سی ام یا سی و یکم، این مراسم در هتل المپیک تهران برگزار شود که در این مراسم قرار است از برترین های لیگ هم تجلیل شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید بهتر بود این مراسم در ماهشهر برگزار شود و این حق مردم خوزستان به ویژه ماهشهری‌ها است که از نزدیک شاهد جشن قهرمانی تیم‌شان باشند؟ گفت: شاید دیگر باشگاه در این زمینه قدرتی نداشته باشد و اگر مسوولان و مدیران استان صلاح بدانند و می دانند که می شود کاری انجام داد، وارد کار شوند. به هر حال قرار بر این است که در آن زمان مراسم برگزار شود که البته به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

 

یاوری افزود: ولی بهترین کار این بود که تیم قهرمان جام خود را دریافت کند و تجلیل از برترین های لیگ طی مراسم جداگانه‌ای انجام می شد. آیا من به عنوان یک خوزستانی این حق را دارم که بگویم چرا جام ما در ماهشهر اهدا نشد و چرا ما باید این جام را در تهران دریافت کنیم؟ این سوالی است که ما واقعا به جواب آن نرسیدیم.

 

وی یادآور شد: زمانی‌که حکم فدراسیون درخصوص جریمه تیم اعلام شد ما یک جوابیه اعتراضی تهیه و به فدراسیون ارسال کردیم ولی هیچ جوابی دریافت نکردیم، در حالی که می شد به ما بگویند که موضوع را در کمیته استیناف بررسی کردیم و اعتراض شما پذیرفته شده است یا خیر. به هر حال وقتی فدراسیون از ما می‌خواهد در فلان زمینه با آن‌ها همکاری کنیم، آن‌ها هم حداقل باید به ما احترام بگذارند و جواب نامه ما را بدهند. به هر حال این موضوعات رخ داد و قضاوت آن دیگر با خود مردم است.

 

رییس شورای ورزش شرکت پتروشیمی بندرامام در ادامه درباره همکاری با مهران حاتمی برای سال آینده گفت: تاکنون نه ما و نه خود حاتمی در این زمینه با یکدیگر صحبتی نداشته ایم. به هر حال دو سال است که تیم ما با هدایت او قهرمان لیگ برتر کشور می شود و برای اولین بار هم نایب قهرمان غرب آسیا شدیم. او توانمندی هایش را در کارش اثبات کرده است و دیگران مگر چکار می کنند که حاتمی انجام نداده است؟

 

وی خاطر نشان کرد: به هر حال باشگاه حمایت می کند و مربی هم در سایه همین حمایت ها کار خود را پیش می برد. ما در کل از عملکرد حاتمی رضایت داریم. من به شخصه دوست دارم با او کار کنم، چرا که فردی فرهیخته است و نتیجه کارش هم خوب بوده است. اگر حاتمی به ادامه همکاری تمایل داشته باشد، ما هم این موضوع را در مجموعه خودمان بررسی می کنیم و من دوست دارم که این همکاری ادامه داشته باشد. زمانی که کمی کارهای‌مان سبک تر شد، انشاءالله در این خصوص جلسه‌ای برگزار می‌کنیم. البته بعید می‌دانم حاتمی با باشگاه دیگری هم صحبت کند. پتروشیمی تیم خود حاتمی شده است و ما با او طی مدت همکاری مان به یک وجه مشترک رسیده ایم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد آقایان دوگانه سوز شدن :))
  • الهایی با سلام آقایان تهرانی زورشان آمده خوزستان در طی 2 ماه افتخارات ورزشی زیادی رو از شون گرفته قهرمانی فولاد و نفت مسجد سلیمان و تیمهای دیگر و الان تیم پتروشیمی پوزشان به زمین خورد آفرین بر خوزستان و ماهشهر که پوزتیمهای تهرانی رو به زمین مالوندند والله اگهاین اتحاد باشه میتوانیم یه شهرستانی رو نذاریم تو استانمان تکون بخوره البته بحث بیکاری رو میتوان با این اتحاد هم حل نمود البته قابل توجه مسولین محترم ادارات دولتی و کارفرمایان
  • ناشناس ضمن تبریک قهرمانی پتروبیم مهرام وفدراسیون باکمک سداوسیما قهرمانی پترورازیرسوال بردنددربرنامه ورزش ایران ازشبکه جام جم همه عوامل به دفاع تمام قدازمهرام پرداختندوتوهین بسیاری کردندمشحون هم گفت تمام صحبتهای صمدبهرامی راندیده ونشنیده قبول میکند رییس فدراسیونی که این دیدگاهش میباشدبایدفاتحه این ورزش راخواندمنتظردفاع وجواب دندان شکن مسوولین پتروازاین تیم وهواداران میباشیم
  • ناشناس جناب یاوری جواب مهرامی ها ومجری برنامه ورزش ایران روقاطعانه بدید
  • گروه تنگاره ماهشهر جای تاسف دارد كه آقاي مشحون و اعوان و انصار ايشان از باخت مهرام و برد افتخارآميز پتروشيمي اينگونه ناراحت و خشمگين گشته اند...اينگونه بی پروا سخن راندن و محكوم و منكوب نمودن تماشاچيان خونگرم خوزستانی و ماهشهری و انجام حركات مغرضانه آنهم از سوی مسئولين فدراسيون بسكتبال نشان از عدم بی طرفی ايشان و جهتدار بودن آقايان برغم ادعاهايشان و مظلوميت جوانان خوزستان ميباشد...! در برنامۀ سراسر غرض و تاسفباری كه از شبكۀ جام جم پخش ميشد فقط براي تسلي خاطر آقاي نيكخواه تهيه شده بود و اينكه اقاي مشحون از بزرگواری و صداقت ايشان(!!!) تعريف و از ظلمهای رفته بر ايشان دلجويي مينمود را بايد نشان از چه چيزي دانست؟؟؟!! طرفداری بی چون و چرا آنهم از كسي كه عامل اصلی تنش در بازی بوده و با انجام حركات كاملا غيرورزشي و بي احترامي نسبت به مربي پتروشيمي باعث كشاندن دعوا به سكوي تماشاگران بود را چگونه ميتوان توجيه نمود؟؟!!...پخش زندۀ مظلوم نمايي آقای نيكخواه و اشك تمساح جناب مشحون كه گويا تيم مهرام با يك تيم از كشورهای حاشيۀ خليج فارس بازی ميكرده و نه يك تيم ايرانی(!!) از آن دسته نمايشهايي بود كه فقط و فقط باعث آشكارتر شدن ابتذال و نشان از رسوخ فساد و تبعيض در ورزش ميباشد و بس... باهمۀ احترام به تواناييهای فني آقای نيكخواه ، قديسه ساختن از كسي كه در طول بازيهای فينال يكي از بداخلاقترين و پرحاشيه ترين بازيكنان بوده را فقط وفقط در اغراض و تمايلات شخصی آقای مشحون و غرض ورزيهای ايشان جستجو نمود وبس...! براستي چرا بايد يكي از بازيكنان جنجالی تيم مورد حمايت آقای مشحون فرصت حضور در رسانۀملی را داشته باشند تا هر آنچه را كه دلشان ميخواهد برزبان بياورند و به طرف مقابل حتی فرصت دفاع از خود را ندهند؟؟!!!مگر مهرام با يك تيم حاشي نشين خليج فارس مسابقه داشت كه اينگونه مظلوم و معصوم نشان داده شد؟؟؟ اين ديگر چگونه مديريتی ميباشد كه آقای مشحون در پيش گرفته اند؟؟؟!!!! براستی در كجاي دنيا تماشاچي مهمان را بالای سر تماشاچيان ميزبان قرار ميدهند كه فدراسيون تحت نظر آقای مشحون با علم به همۀ حساسيتهای بازي اين بدعت و كار ناشيانه را انجام دادند؟؟؟!!!! و اصلا چرا آقای مشحون مدعی بلامنازع درايت ومديريت با استقرار نيروی انتظامي آنهم با وجود احتمال درگيري با توجه به جو حاكم بر ورزشگاه مخالفت كردند؟؟!!!!!!! و چرا مديريت بد خودشان در ميزباني كه خود باعث فراهم آمدن مقدمات حواشي بازی را بيان نميفرمايند؟؟؟؟!!!!! انجام اينگونه اشتباهات را اگر در خوشبينانه ترين حالت سهوی بدانيم بخودی خود عذر بدتر از گناهست و آقايان مدعی انضباط و اخلاق بايد به سرزنش خود بپردازند نه اينكه در فراری رو بجلو اينگونه واكنشهای غيرحرفه ای را از خويش بروز دهند!!!!! كه صد البته خوشبختانه اين حركت نسنجيدۀ اخير خود باعث برافتادن نقاب از چهرۀ واقعی اقايان باصطلاح بی طرف گرديد! آيا نميتوان نتيجه گرفت كه درخشش پي در پي تيمهای خوزستانی در كشور باعث ترس برخی شده باشد؟؟؟!!! بهرروی توهين به شعور مردم خوزستان و بويژه جونان برومند اين خطۀ مظلوم متاسفانه از سوی ايندسته از آقايان مسبوق به سابقه بوده و مع الاسف ادامه خواهدداشت.... حسبناالله نعم الوكيل
    • ناشناس افرین برشماکاش دیگرماهشهریها هم به رگ غیرتشان برمیخوردوجواب دندانشکنی به سوختگان بسکبتال که بوی سوزشان تا خارج ازکشورهم رفته میدادنداگرکمی فکرکنندمیفهمند نانی که میخورندازخوزستان است تازه مگرمهرام حدادی رومجانی گرفته که مجری برنامه بهمبلغ قرارداد گیبسون گیرداده بود
  • ناشناس تقصیر خودماست اگرتوشهررفته باشیدیکی دوتا پلاکاردتبریک بیشترنمیبینید وقتی رییس ادارات خوزستانی وبومی نیست همینه استانهای دیگه ارزودارن یک همچین موقعیتی براشون پیش بیاد