با حکم معاون وزیر مسکن و شهرسازی؛

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب شد

خورنا: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی سعدالله عبداللهی را به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.

محمد سعیدنژاد در حکمی سعدالله عبداللهی مدیرکل ترانزیت و تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی را به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.

عبداللهی پیش از عهده‌داری مسئولیت مدیرکلی ترانزیت و تعرفه سازمان بنادر، سابقه مدیرکلی بندر و دریانوردی خرمشهر و معاونت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد.

پیش از این ابراهیم ایدنی عهده‌د‌ار مسئولیت مدیرکلی بنادر و دریانوردی خوزستان بود که جبار جلیلیان در ۱۰ روز گذشته مسئولیت سرپرستی این اداره کل را بر عهده گرفت.

مراسم معارفه رسمی مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی خوزستان عصر امروز در مجتمع بندری امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری خدار را شكر كه يكي از بدترين و نالايقترين مديران منطقه ماهشهر بالاخره پس از هشت سال با زور و دستور با آن حالت خفتبار از مقامش كنارزده شد.... كارنامۀ مديريتی سراسر وارونه گويي و پارتي بازيهای اداري چه در استخدام افراد و چه در بكارگيري پيمانكاران و بند و بست با نمايندۀ رامهرمز در برخی معاملات پر آب و نان و انتصابات اداری و تخلفات گستردۀ اداری-مالی و ايجاد رانتهای خاص و دادن امتيازات خاص برای نزديكان و آشنايان ايشان آنهم در سايۀ سكوت و مماشات و بي تفاوتی مسئولين و نمايندۀ ماهشهر بر هيچكس پوشيده نيست و انشاءالله در آينده نيز شاهد برسركار امدين اينگونه مديران بي لياقت و الوده در هيچ جار كشور نباشيم
    • كارمند بندر انشاالله.واقعا فرمايشات جنابعالي عين حقيقت ودرد دل پسسنل اين اداره است
  • اميد سلام برفرض اینکه حرف شمادرست باشه چراایدنی رامحاکمه نکردند؟چراگذاشتنش مدیربندرعباس؟اقای عبدالهی چه خیری داشته ودارد؟کارازریشه خرابه
  • اميد سلام اشخاصی که ازعبدالهی حمایت میکنیدچندموردتخلف دربندربراتون مثال میزنم که گمانم سکوت میکنیدکشتیهای فله بارشرکت حمل ونقل بجای شرکت تخلیه وبارگیری وبارشماری کارمیکندودرهرکشتی درامدچندصدمیلیونی دارند.شرکتهای بارشماری هیچگونه حقوق ومزایای بارشماران روزمزد
  • اميد قانونی بارشماران رارعایت نمیکنندواداره کاربندرسکوت کرده ورسیدگی نمیکند.گاردبندربدون حکم دادگاه وبدون جرم پرسنل راجلب میکندوحکم صادرمیکندومجازات میکندوغیره حالانظرتون درباره مدیران مربوطه چیه؟
  • اميد سلام بنظرمن اگردکترگلمرادی شهردارسربندرکه رسمی بندراست رامیگذاشتندمدیربندرامام خمینی بندرراابادمیکردوتخلفات وغیره رادربندررفع میکردچون ازکارنامه مدیریتی ایشان پیداست نه مدیرانی که فقط نامه رابرای قسمت مربوطه پاراف میکنند(جهت بررسی واقدام لازم طبق مقررات)