تخصیص اعتبارات مناسب و کافی برای توسعه و بهسازی فضای کتابخانه‌ای هویزه

خورنا: فرماندار هویزه خبر از تخصیص اعتبارات مناسب و کافی برای توسعه و بهسازی فضای کتابخانه‌ای این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، عبدالرضا سعیدی‌نیا صبح امروز در بازدید از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با همراهی جمعی دیگر از مسئولان اظهار کرد: جامعه‌ای از نظر علمی و فرهنگی به رشد خواهد رسید که عموم مردم آن جامعه به بلوغ فکری رسیده باشند که این مهم با کتاب و کتابخوانی محقق می شود و زیربنای توسعه فرهنگی در تمام جوامع کتاب است که باید وارد زندگی مردم شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری در سال جدید توجه ویژه به مسئله فرهنگ به‌ویژه بحث کتاب و کتابخانه‌های عمومی است و ما به عنوان مسئولان اجرایی شهرستان وظیفه داریم در جهت رشد و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش کنیم.

فرماندار هویزه در ادامه به موضوع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان اشاره کرد و گفت: کتابخانه‌های عمومی باید برنامه‌های فرهنگی که تاکنون انجام داده‌اند را استمرار بخشند و گسترش دهند تا بتوانند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان در کتابخانه‌های عمومی سپری شود.

وی با بیان اینکه این مراکز فرهنگی باید محل تجمع این عزیزان باشد، خواستار قرار گرفتن کتاب‌های خوب و مفید در اختیار اقشار مختلف جامعه از سوی متولیان امر توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی شد.

سعیدی‌نیا ضمن قول برطرف کردن مشکلات کتابخانه از طریق تخصیص اعتبارات مناسب و کافی برای توسعه و بهسازی فضای کتابخانه گفت: شهرستان هویزه با توجه به توانمندی‌های زیادی که در زمینه فرهنگی و به ویژه در بحث کتاب و کتابخوانی دارد نیازمند توجه بیشتر به مسائل فرهنگی به ویژه امور کتابخانه‌ای است که این مهم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ثمر خواهد نشست.