درخشش کشتی گیران اندیمشکی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا

خورنا : روز دوم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا با درخشش خیره کننده نوجوانان اندیمشکی به پایان رسید.

به گزارش اخبار کشتی اندیمشک ، در رقابتهای امروز سه کشتی گیر اندیمشکی بر روی تشک رفتند که با کسب یک طلا،یک نقره و یک برنز افتخاری دیگر برای کشتی اندیمشک آفریدند.

بر این اساس در وزن ۵۴ کیلوگرم کشتی فرنگی امین قلاوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۱ – ۲ شهرام تیموراز از ازبکستان را شکست داد وی در دور سوم با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب بیداخ متف از قزاقستان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار احمد حسن از سوریه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۸ کیلوگرم کشتی فرنگی کرامت عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ از سد حسن اف از تاجیکستان گذشت وی در دور سوم نیز گیوم از ویتنام را ۸ بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عبدولی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۲ کورماخالی از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی مهدی زیدوند در دور نخست رحیم جان اف از قزاقستان را ۳ بر صفر شکست داد وی در دور دوم فوجی شوماتو از ژاپن را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد زیدوند در دور سوم نیز با ضربه فنی (۱۲-۲) از سد چوئی از کره جنوبی گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر یک و با ناداوری مقابل او-لولو از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.