نماینده اندیمشک: پای تحقیق از سازمان تبلیغات خواهم ایستاد

خورنا : نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از عملیات بزرگ فاو که دشمن از نظر نظامی به سختی شکست خورد تحلیلگران غربی صراحتاً اعلام کردند که باید ایران را از جبهه فرهنگی مورد حمله قرار داد و مقام معظم رهبری هم با درک این مطلب سال هاست که شبیخون فرهنگی دشمن را گوشزد می کنند اما سازمان های فرهنگی آنچنان که باید به سخنان رهبری توجه و به وظیفه خود عمل نکرده اند.

عیسی دارایی افزود: یکی از سازمان هایی که باید در امر فرهنگسازی موثر باشد اما نیست سازمان تبلیغات اسلامی است لذا بنده با احساس وظیفه در این زمینه به همراه دیگر نمایندگان طرحی را به منظور تحقیق و تفحص از این سازمان امضاء کرده و به هیئت رئیسه مجلس دادیم که بزودی پس از گردش کار خدمت مقام معظم رهبری به صحن علنی خواهد آمد.

وی اضافه کرد: ما در این طرح خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که اکنون ۱۴ سال است که ریاست این سازمان را عهده دار است نوشته ایم روزی که شما به این سمت منصوب شده اید ما در کل کشور حتی یک وهابی نداشتیم اما امروز علاوه بر وهابیت که در کشور روبه گسترش است گروهی به نام “یمانی ها” هم که از بقایای حزب منحله بعث عراق است وارد صحنه شده اند اما شما تاکنون هیچ کاری نکرده اید.

سردار دارایی تصریح کرد: بسیاری از مسئولان تبلیغات اسلامی از آمار نفوذ فرقه های انحرافی و عرفان های کاذب خبر ندارند و هنوز در مقابل آنان کاری انجام نشده است به همین خاطر این طرح را تهیه و تقدیم هیئت رئیسه کرده ام و پای اینکار خواهم ایستاد.

وی اظهار داشت: امروز حتی وجود یک وهابی هم در کشور ما زیاد است زیرا در این کشور شیعه، بنا بود انقلابی صادر شود.

عضو خانه ملت گفت:امروز فعالیت سازمان های تبلیغات ما فقط در حوزه هیئت های سینه زنی و زنجیرزنی است در حالی که مردم خودشان این هئیت ها را تشکیل می دهند و سازمان فقط مجوزی به اینها می دهد.

وی افزود: انشاا… با این حرکت جدید که با حمایت دیگر نمایندگان آغاز کرده ایم بتوانیم زنگ خطری را در این سازمان به صدا درآوریم که هرکس به وظیفه خود عمل کند و بداند روزی پاسخگو خواهد بود.

وی تأکید کرد: اگر این سوالات نباشد ممکن است انحرافاتی پیش بیاید ولی موقعی که یک وزیر یا یک مسئول می بینند که گروهی وی را نظاره کرد و از او پاسخ می خواهند حتماً بهتر به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

سردار دارایی در پایان درباره گفتگوی اخیر خود با سیمای خوزستان گفت: آنچه تحت عنوان مصاحبه با من از سیمای خوزستان پخش شد همه حرفهای من نبود و بخش هایی از آن را حذف کرده بودند زیرا برنامه، زنده نبود اما انشاا… سعی خواهم کرد مصاحبه های آینده خود را به صورت زنده انجام دهم تا آنچه را که می گویم بدون حذفیات به گوش مردم برسد.