فعالیت ۱۱۰ رابط فرهنگی مدارس با کمیته امداد در شادگان

خورنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان از فعالیت ۱۱۰ رابط فرهنگی مدارس با کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
جلیل علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و تعداد ۳۸۰ نفر دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد هستند که از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد مقدس بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره وجود ۱۱۰ رابط فرهنگی مدارس با کمیته امداد این شهرستان و ضمن تقدیر از آنها که برای رفع مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در تلاش هستند یادآور شد: رابطین فرهنگی و یاوران کمیته امداد نقش تعیین کننده‌ای در راهنمایی و هدایت دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش برعهده دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان افزود: مشاوران و رابطین همکار با کمیته امداد اقدامات مختلفی را در زمینه ارائه مشاوره و ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: رابطین پس از بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در صورت بروز مشکل برای دانش‌آموزان و یا به وجود آمدن افت تحصیلی برای آنها اقدامات لازم برای آنها را انجام می‌دهند.

علیزاده گفت: ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان، تلاش در راستای رشد و ارتقای سطح تحصیل دانش‌آموزان و آگاهی از مشکلات تحصیلی و تلاش در راستای برطرف کردن آنها از برنامه‌های رابطین فرهنگی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمت گسترده فرهنگی به این دانشجویان و دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان در پایان خاطر نشان کرد: تهیه انواع کتب و جزوه‌های آموزشی، پرداخت شهریه دانشجویان، ایاب و ذهاب، برگزاری کلاس‌های تقویتی، تهیه پوشاک و نوشت افزار برای بالا بردن بنیه تحصیلی دانش‌آموزان و برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای زیارتی و سیاحتی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی این نهاد است.