ایمنی جاده‌ها اولویت نخست حوزه عمرانی استانداری خوزستان

خورنا: معاون عمرانی استاندار خوزستان از خط‌کشی ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های بین شهری استان خبر داد و گفت: ایمنی جاده‌ها اولویت نخست حوزه عمرانی استانداری خوزستان است.

احمد سیاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خوزستان در بخش جاده‌ها مشکلات زیادی دارد، به این دلیل می‌کوشیم تا مشکلات در این زمینه به حداقل کاهش یابد و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع در تلاش هستند تا اعتبارات ملی در این زمینه کسب کنند.

وی افزود: استاندار خوزستان در این زمینه تاکید بسیار زیادی دارند و به این دلیل پیش از نوروز مانور ایمنی راه‌های استان را برگزار کردیم که نقش تعیین کننده‌ای در ایمنی جاده‌های استان داشت و در کاهش تلفات جاده‌ای در استان تاثیر بسزایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در بخش جاده‌ها با کمبودهای زیادی مواجه است، گفت: در بخش جاده‌های استان با کمبودهای زیادی مواجه هستیم که از جمله این کمبودها باید به کمبود شدید تابلوهای هشدار دهنده اشاره کرد که جاده‌های خوزستان در این بخش با کمبود ۱۴ هزار تابلو مواجه هستند.

سیاحی با اشاره به اینکه در خوزستان جاده‌های زیادی داریم، افزود: در خوزستان ۱۴ هزار کیلومتر جاده وجود دارد و باید برای رفع مشکلات در این حوزه اعتبار بیشتری از بخش اعتبارات ملی به خوزستان اختصاص یابد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در بخش اعتبارات استانی به این بخش توجه ویژه‌ای شده است و امیدواریم در بخش ملی نیز به این بخش توجه شود تا شاهد کشتار مردم در جاده‌های استان نباشیم.

وی تاکید کرد: برای ایمن جاده‌های استان نیاز است بخش‌های زیادی از جاده‌های استان با گاردیل محصور شوند و در این زمینه اعتبار زیادی نیاز است و باید در این زمینه پیش‌بینی اعتبار شود.