امام جمعه موقت اهواز: ملت ولایتمدارایران در پشتیبانی ازولایت فقیه لحظه ای درنگ ندارد

خورنا: امام جمعه موقت اهواز با اشاره به توطئه دشمنان برای تضعیف روحیه مردم گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی در پشتیبانی از ولایت فقیه لحظه ای تردید نخواهد کرد.

ˈ حجت الاسلام احمد رضا حاجتیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی بیدار و هوشیار مقابل هرگونه توطئه های دشمنان ایستاده اند و اگر نبود چنین روحیه ای دشمنان به راحتی در کشور نفوذ می کردند.

وی گفت: دشمنان ترفندهای زیادی را برای تضعیف ایران مقتدر به کار گرفته اند اما ملت و مسوولان ما با هوشیاری و گام برداشتن در مسیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره دسیسه های آنان را نقش بر آب کرده اند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد که این ملت هوشیار است و نگاهش به صحبت های رهبری است و خطی را پیگیری می کند که خط ولایت فقیه است.

حجت الاسلام حاجتی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید و تلاشهای دولت مردان برای بهبود امور در بخش دیگری از خطبه ها به مشکلات ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: ازدواج برای جوانان با مشکلاتی روبرو شده و سن ازدواج بسیار بالا رفته است که این مهم در رشد جمعیت نیز تاثیر منفی گذاشته است.

وی افزود: شرایط برای ازدواج جوانان باید آسان شود و در کنار آن خانواده ها و جوانان در برگزاری ازدواج آسان باید شرایط را فراهم کنند تا سن ازدواج کاهش یابد.

امام جمعه موقت اهواز در فراز دیگری از خطبه ها از مردم و مسوولان درخواست کرد برای بهبود هر چه بیشتر اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند و شرایط را برای برقراری این اقتصاد فراهم کنند.