هواداران ماهشهری تاوان کار نکرده را باید بدهند/هدفشان قهرمان نشدن پتروشیمی است

خورنا: مدیر امور ورزش پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) گفت: به رای صادر شده از طرف فدراسیون بسکتبال معترض هستیم چرا باید تاوان کار نکرده را بدهیم.

شاپور یاوری گفت: اعتقاد ما بر این است هیچگونه بی نظمی و اغتشاش از سوی هواداران تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)در بازی با مهرام در تهران صورت نگرفته بلکه این اتفاقات از طرف هواداران مهرام تهران بوده ولی در کمال تعجب اکنون ما باید تاوان کار نکرده را بدهیم.

وی افزود: بدون شک می توان گفت علت اصلی این بی نظمی در عدم مدیریت و کنترل صحیح سالن بوده که آنها نتوانستد به خوبی جمعیت را کنترل و سالن را مدریت کنند. همه به خوبی به این موضوع واقف هستند که در بندرامام شاهد هیچ گونه بی نظمی از طرف هواداران تیم پتروشیمی بندرامام نبودیم هر چند که زمین خانگی ما بود.

مدیر امور ورزش پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) عنوان کرد: عده ای پشت درهای بسته بدون در نظر گرفتن شواهد موجود تصمیم گیری می کنند تا تیم را به حاشیه ببرند و از نتیجه خوبی که تیم می گیرد جلو گیری کنند. واقعا متاسفم که با سرنوشت یک مجموعه به راحتی بازی می کنند و سلیقه ای تصمیم گیری می کنند.

یاوری اظهار کرد: شاید هدف بعضی ها از رای صادر شده تضعیف روحیه تیم برای عدم دستیابی به قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بوده ولی خدا را شاکریم که بر خلاف میل خیلی ها در بازی چهارم نتیجه خوبی گرفتیم و مهرام تهران را در خانه شکست دادیم.

وی بیان کرد: بازیکنان در آن بازی به خوبی کار کردند و ثابت کردند دوران چنین گردهمایی ها و جلسات پشت درهای بسته به پایان رسیده و با این اتفاقات نمی توانند مانع پیروزی تیم شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فدراسیون بسکتبال مبلغ ۱۰ میلیون تومان تیم پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) و مبلغ پنج میلیون تومان مهدی کامرانی بازیکن این تیم را جریمه نقدی کرده اما سئوال اینجاست که چرا بازیکن تیم مهرام تهران که در دو بازی اول از مرحله رفت تمام بازی را به حواشی دامن می زد و به هوادارای پتروشیمی بندرامام توهین کرد را جریمه نکردند؟ شاید دیواری کوتاه تر از دیوار تیم ما پیدا نکردند.

یاوری در پایان یادآور شد: در حال حاضر سکوت کرده ایم و دوست نداریم در این روزهای آخر تیم را وارد حاشیه کنیم. دوست نداریم به این حاشیه های پیش آمده دامن بزنیم زیرا تیم پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) از وضعیت خوبی برخوردار است و روز جمعه شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.