هجوم بی سابقه سایتها پاتک دشمنان علیه شیعه است

خورنا: دبیر جامعه وعاظ اهواز گفت: سایتهای اینترنتی از جمله مواردی هستند که دشمنان با حمایت استکبار از آنها با تمام توان و قوا استفاده می کنند و این هجوم بی سابقه، پاتک آنها علیه شیعه است.

 حجت السلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در اولین نشست وعاظ اهواز اظهار کرد: آنچه که در استان داریم نعمت های مادی و معنوی بسیار سرشاری است که منت خداوند به این خطه و مردم ولایت مدارش است ولی نعمت های مادی آن قابل مقایسه با نعمت های معنوی نیست. می توان از حوزه علمیه به عنوان یکی از نعمت هایی که خدا به خوزستان عرضه کرده است، نام برد.

امام جمعه موقت اهواز افزود: یکی از رسالت های حوزه، تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت است که برعهده مبلغانی است که تربیت یافته امام جعفر صادق (ع) هستند.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: خوزستان علاوه بر جنبه راویان، در زمینه وعظ و خطابه حرف اول را می زند که این بسیار ارزشمند و ضروری است.

وی آشنایی وعاظ با یکدیگر، استفاده از تجارب پیشکسوتان فعال در این حوزه و آسیب شناسی حوزه وعظ و تبلیغ عنوان کرد و تقویت مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف کلان برگزاری این همایش دانست.

دبیر جامعه وعاظ اهواز از چاپ نشریه به صورت فصل نامه در آینده خبر داد و گفت: سعی خواهیم کرد در این نشریه از روایات و احادیث و مسائل قابل طرح مذهبی مانند مطالب مربوط به ماه محرم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: جامعه وعاظ به هیچ وجه جنبه سیاسی و جناحی ندارد و وارد مسائل سیاسی شدن به معنای جناحی بودن در حوزه وعاظ نیست.

در پایان این نشست از حسن طرفی، سید طیب موسوی، شیخ کاظم کوتی، سید محمدحسن محقق، شیخ جبار عبیات، حبیب الله موسوی، سید شعاع فاخر، احمد بهاالدینی عامری و سید یونس موسوی به عنوان پیشکسوتان و معمرین وعاظ نمونه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز، آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان حضور داشتند.