در نخستین جلسه کمیته زیبا سازی شهری بندر ماهشهر مطرح شد:

پروژه تفریحی خور و اسکله تجاری بندرماهشهر بهره برداری میشوند

خورنا: شهروندان ماهشهری در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از پروژه تفریحی ساماندهی خور بندرماهشهر و اسکه تجاری بندر ماهشهر که موجب پهلو گرفتن لنج های باری در این اسکه میشود خواهند بود.

نخستین جلسه زیباسازی شهری و مجتمع های خدماتی تفریحی شهرستان بندر ماهشهر با حضور شهرداران و روئسای شورای های اسلامی شهر بندر ماهشهر ، بندر امام خمینی (ره) شهر چمران و برخی از مسئولین شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

منصور قمر در راستای تحقق اهداف کمیته زیبا سازی شهری و مجتمع های خدماتی تفریحی بیان داشت : طرح ها یی که تدوین شده اند و مورد تأیید قرار گرفته اند در این زمان باید جامعه عمل به این طرح ها پوشانده شود .

همچنین وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیتی که در این گونه طرح ها وپروژه ها زیبا سازی شهری برای شهرستان به همراه دارد تمامی موانع اداری این طرح ها توسط فرمانداری مرتفع خواهند شد .

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در همین راستا اذعان داشت : در صورت مرتفع نمودن موانع دیگر هیچ گونه توجیهی  برای عدم اجری شدن طرح قابل پذیرش نمی باشد  ودر صورت مشاهده  هرگونه کوتاهی مطابق قانون با مسئولین برخورد خواهد شد

منصور قمر خاطر نشان کرد : تمامی دستگاها یی شهرستان موظف به همکاری می باشند تا طرح ها و مصوبات این کمیته اجرایی شوند .

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت : زمان آن رسیده است که ما وقت خود را صرفا کحض سخن گفتن در طرح ها صرف ننمائیم و زمان آن می باشد که طرح ها ی که مورد تأیید هستند اجرایی و عملیاتی کنیم و در مسیر پیشرفت و تعالی در حوزه زیباسازی شهری قدم برداریم .

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد : ما باید از پتانسیل های موجود در شهرستان بصورت بهتری استفاده کنیم

در ادامه وی افزود :  به گونه ای پیش برویم که  آنچه گفته ایم عمل کنیم .

منصور قمر بیان داشت :  شهرداری بندر ماهشهر  بر پروژه های زیبا سازی شهری  و طرح هایی مجتمع های خدماتی تفریحی  تلاش مضاعف و  سرعت بیشتری  ببخشد.همچنین در این جلسه به بینش بلند شریف شهروندان شهرستان اشاره شد . و گفته شد که شهروندان در امر زیباسازی شهری همواره  همگام با مسئولین قدم بر خواهند داشت .

در این جلسه  با برخود قانونی با متصرفان پیاده رو ها و معابر شهری تأکید شد و شهرداران با متصرفان غیر قانونی که معابر و پیاده رو های شهرستان را تصرف کرده برخورد قانونی خواهند کرد .

از مصوبات این جلسه میتوان از بهره برداری تلمبه خانه شماره ۹ در دو ماه آینده، پاک سازی نیزارهای موجود در سطح بندر ماهشهر یاد کرد.

همچنین عنوان شد: شهروندان ماهشهری در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از پروژه تفریحی ساماندهی خور بندرماهشهر و اسکه تجاری بندر ماهشهر که موجب پهلو گرفتن لنج های باری در این اسکه میشود خواهند بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ebi انشالاه که موفق باشید ، فقط آقایان فرماندار و شهردار محترم به فکر تاسیس و ساخت یک پارک بزرگ تفریحی برای مردم عزیز ماهشهر باشید زیرا هیج مکان تفریحی بزرگ و درخور خانواده های ماهشهری در شهر وجود ندارد . با تشکر از زحمات شما عزیزان
  • ماهشهر ی. امیدوارم در خور شهر باشه.یعنی این پروژه وسیع ومرفع باشه
  • الهایی خواهشمند است نیزارهای اول شهرک طالقانی و پشت دانشگاه و همچنین نیزارهای سمت شهرک شهید رجایی نزدیک کمپ یحیی فراموش نشود میتوان این نیزارها رو جمع و بجای آنها فضای سبز نمود نمونه اش شهرک شهید رجایی است خواهشمند است سریعاً اقدام گردد با تشکر از زحمات آقایان دست اندرکار
  • اميد سلام ای کاش مقدارکمی ازبودجه ماهشهربه سربندرمیرسیدتاشهردارومسئولین سربندربتوانندبرای مردم کارهای خوبی انجام دهند,خداپدرگلمرادی رابیامرزه که بابودجه کم وبدهکاری به اندازه هشتادسال کارکرده.