۴۰ کیلومتر لوله فرسوده آب شرب رامهرمز یاری مسئولان استانی را می‌طلبد

خورنا: امام جمعه رامهرمز گفت: وجود ۴۰ کیلومتر لوله فرسوده آب شرب شهری، یاری مسئولان استانی را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری رامهرمز اظهار کرد: با تفاهم کار‌ها بهتر پیش می‌رود و مشکلات مردم نیز سریع‌تر حل و فصل می‌شود و این بر مسئولان است که تعامل و تفاهم را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مشکلات را می‌بینیم ولی هیچ تلاشی در جهت رفع آن توسط مسئولان مربوطه انجام نمی‌شود.

امام جمعه رامهرمز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و طرح مهم بودن فرهنگ در جامعه تصریح کرد: مردم نسبت به عملکرد و نوع نگاه مسئولان به فرهنگ در سطح شهرستان ناراضی هستند و برخی از متولیان فرهنگ و امور فرهنگی بعضا خودشان هم در یک نماز جمعه یا امور عبادی شرکت نمی‌کنند.

وی افزود: نظارت بسیار ضعیف است و برخی نیز از این عدم نظارت‌ها سواستفاده می‌کنند و همین باعث می‌-شود بین مردمی که سعی در رعایت قانون را دارند ایجاد نارضایتی شود.

موسوی با توجه به مشکلات شهرستان عنوان کرد: متاسفانه شهر رامهرمز دارای ۴۰ کیلومتر لوله آب فرسوده است که باعث بروز مشکلات برای مردم و هدر رفت آب می‌گردد، همچنین ورود ماشین‌های سنگین به داخل شهر به معضل بسیار بزرگی تبدیل شده و باعث ویرانی زیر ساخت‌های سطح شهر شده و مردم را به ستوه آورده است.

امام جمعه رامهرمز همچنین گفت: همه ما باید مدیریت شهر را تدبیر کنیم و دست به دست هم داده تا رضایتمندی مردم را بیش از پیش فراهم کنیم تا یاس و نومیدی و افسردگی در بین مردم به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: تفکر ما تفکر شیعی و علوی است و این تفکر مقتدر نباید توسط ما به نوعی ضعیف شود که به نام اسلام در جامعه تمام شود، بنابراین باید نسبت به نعمت‌ها شاکر باشیم و همه احساس خطر کنیم زیرا که اگر این نعمات از ما گرفته شود از کجا سر در خواهیم آورد.