مسوولان آبادان مشکلات شهر اروندکنار را بررسی کردند

خورنا: مشکلات شهر اروندکنار با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه، بخشدار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی آبادان مورد بررسی قرار گرفت.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی شهر مرزی اروندکنار بر تسریع در خدمات رسانی به مردم این منطقه تاکید کرد.

ˈ عزیزا.. شهبازی ˈ با اشاره به مشکل پهلوگیری شناورهای تجاری در بندر اروندکنار گفت: دو عدد بارج برای رفع این مشکل باید مستقر شود.

وی اضافه کرد: صادرات کالا در بندر تجاری اروندکنار با افزایش ظرفیت پهلوگیری شناورهای تجاری افزایش و موجب اشتغالزایی در این بخش می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویِژه آبادان در بازدید از جایگاه CNG شهر اروندکنار خواستار واگذاری آن به بخش خصوصی شد و گفت: شهرداری اروندکنار باید شرایط واگذاری این جایگاه را فراهم کند.

شهبازی بر لزوم ساماندهی حمل و نقل درون شهری بخش اروندکنار تاکید کرد و افزود: نرخ نامه و متقاضیان تاکسی درون شهری باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به حضور میلیون ها نفر از اعضای کاروان های راهیان نور در اروندکنار اشاره کرد و گفت: محیط شهری و ورودی اروندکنار باید زیباسازی شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در خصوص آخرین وضعیت تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی اروندکنار گفت: پیگیری لازم برای تکمیل این بیمارستان انجام شده و مکاتباتی در این خصوص صورت می گیرد.