بازدید رئیس سازمان‌ صنعت، معدن‌ خوزستان از کارخانه نورد و لوله سازی

خورنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به همراه تعدادی از مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی از کارخانه نورد و لوله سازی خوزستان بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، مدیر کل تأمین اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین ذیربط در این دستگاه ها ازخطوط تولید و تاسیسات کارخانه نورد و لوله سازی خوزستان بازدید کردند.

طی نشستی با حضور این هیئت و مدیران کارخانه مسایل و مشکلات مربوط به حق و حقوق معوقه و سنوات خدمتی کارگران، نحوه بازاریابی و فروش تولیدات، کارآمدی و رفع نقاط ضعف مدیریتی و نظارتی، جلوگیری از رکود تولیدات، بدهی های معوقه کارخانه به تأمین اجتماعی، آب و برق و بانک مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسه ای با حضور این مدیران که در روزهای آینده  تشکیل می شود، راهکارها و تصمیمات لازم در جهت حل این مشکلات اتخاذ گردد.

لازم به ذکر است، کارخانه لوله سازی خوزستان یکی از تولید کنندگان اصلی لوله کشور به شمار می رود که مشکلات آن از سال ۱۳۸۱ آغاز و طی دوسال اخیر با تلاش و پیگیرهای سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، از طریق وزارت متبوع و مدیران سایر دستگاه های اجرایی، بویژه استانداری خوزستان در حال پیگیری است.